Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Groupe du Louvre kupuje 140 hoteli

Groupe du Louvre kupuje 140 hoteli


Groupe du Louvre, macierzysta spółka Louvre Hotels Group, poinformowała o podpisaniu umowy w sprawie przejęcia większościowego pakietu udziałów w sieci luksusowych hoteli Hôtels & Préférence. To przejęcie włącza do sieci 140 hoteli, głównie 4- i 5-gwiazdkowych, znajdujących się we Francji i innych krajach.

Hôtel Ermitage


Przejęcie sieci Hôtels & Préférence otwiera nowy etap strategicznych działań Louvre Hotels Group, mających na celu wzmocnienie oferty grupy i jej dalszy rozwój zarówno we Francji, jak i na rynkach zagranicznych. Utworzona w 2000 r. sieć Hôtels & Préférence rozwijała się w bardzo szybkim tempie. Dziś może pochwalić się 140 obiektami, w tym 122 we Francji i 18 w innych krajach Europy, w Chinach, Kanadzie oraz Kolumbii. W sieci znajduje się 9 165 pokoi, 80% z nich w kategoriach 4*+ oraz 5*.
“Hôtels & Préférence powiększa nasze portfolio o „pałace” oraz obiekty luksusowe i o charakterze wypoczynkowym, jak również o hotele butikowe, hotele biznesowe oraz wiele pojedynczych obiektów z unikatowym charakterem.To naturalne poszerzenie naszej pozycji i strategii dalszego rozwoju firmy. Mamy takie same, wysokie standardy działalności, hołdujemy tym samym wartościom i staramy się korzystać z tych samych okazji do potencjalnej współpracy w celu dalszego rozwoju we Francji i innych krajach.” - wyjaśnia Pierre-Frédéric Roulot, prezes Groupe du Louvre i Jin Jiang International, Europe.
W celu utrzymania proponowanej wartości, Hôtels & Préférence pozostanie niezależną siecią. Groupe du Louvre nie planuje również działań rebrandingowych.
„Ta umowa jest wspaniałą szansą dla Hôtels & Préférence, aby stać się globalnym graczem w swoim segmencie rynku. Dzięki naszemu większościowemu udziałowcowi będziemy mogli dalej rozwijać naszą markę, nasze zespoły i środki do prowadzenia szerszych i bardziej wydajnych działań marketingowych, komunikacyjnych oraz wspierających sprzedaż." - zapowiada Yannick Gavelle, dyrektor zarządzający i współzałożyciel Hôtels & Préférence.


Louvre Hotels Group jest jednym z największych światowych graczy w sektorze hotelarskim, obecnie dysponującym 1 300 hotelami w 52 krajach. Należy do nich portfolio hoteli: od 1 do 5 gwiazdek, w tym słynne marki Louvre Hotels Group: Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip, trzy marki sieci Sarovar w Indiach, a także cztery chińskie marki: Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay i Goldmet Inn. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., jednej z największych grup działającej w sektorze usług turystycznych w Chinach, posiadającej 7 200 hoteli.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?

Najniższy poziom stopy bezrobocia w kraju spowodował, że niemal wszystkie hotele w Polsce muszą zatrudniać pracowników ze Wschodu. W najnowszym „Hotelarzu” przedstawiamy procedury, koszty, możliwości (...)

Dwie konferencje 2017 za nami

POD PATRONATEM HOTELARZA W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa (...)

CAD podpisuje umowę z IHG w obecności wicepremiera

W obecności Mateusza Morawieckiego, wicepremiera i ministra rozwoju, Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development oraz David Kellett, wiceprezes ds. rozwoju i analizy inwestycji w (...)

Małgorzata Morek z Orbisu do Hiltona

Małgorzata Morek po 20 latach spędzonych w Grupie Orbis, dołączyła do zespołu Hilton jako dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialna za obszar Polski i Europy Wschodniej. Drugą (...)

Katowicki hotel Best Western Premier Forum zmienia markę na Park Inn by Radisson

Sieć Carlson Rezidor sfinalizowała proces podpisywania umowy dotyczącej otwarcia trzeciego hotelu Park Inn by Radisson w Polsce. W pierwszym kwartale przyszłego roku zadebiutuje pod tą (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA