Campanile sponsorem dziecięcej drużyny piłkarskiej z Łodzi

Marka Campanile, należąca do Grupy Louvre Hotels, rozpoczęła współpracę z Uczniowskim Klubem Sportowym 35 Łódź, który jest klubem partnerskim AKS SMS ŁÓDŹ. Pierwsze rozmowy między Campanile a klubem rozpoczęły się jeszcze we wrześniu tego roku, na chwilę przed rozpoczęciem kolejnej edycji Sport Zone w hotelach. Przy okazji zapraszania gości do wspólnego oglądania meczu Słowenia – […]

Czytaj dalej


Tygiel gastronomicznej kultury i biznesu na MADE FOR Restaurant w Warszawie

Ponad 360 uczestników, ponad 250 restauratorów i szefów kuchni, 27 firm wystawienniczych, 15 degustacji od szefów kuchni i barmanów, 10 godzin intensywnych prelekcji, warsztatów i dyskusji – to liczby warszawskiej edycji MADE FOR Restaurant . Tematy od problemów społecznych dotykających branżę, po narzędzia biznesowe, chwyty marketingowe i gastrofizyczne – o tym rozmawiano. W oryginalnej przestrzeni […]

Czytaj dalej


Wieczór lokalnych wrażeń Discover Local w Mercure Kraków Stare Miasto

W hotelu Mercure Kraków Stare Miasto odbyła się pierwsza odsłona Local Days By Mercure. Będące częścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa otwiera się na lokalną kulturę, tradycję i smaki. Zgromadzeni goście mogli obejrzeć pokazy kolekcji krakowskiego stylisty fryzur i projektanta – Claudiusa, występ Magdy Steczkowskiej oraz liczne, przygotowane przez hotel […]

Czytaj dalej


Sun & Snow planuje otworzyć dwa kolejne biura lokalne

Grupa Sun & Snow, największy operator zarządzający wynajmem blisko 2 tys. apartamentów w ponad 30 miejscowościach wypoczynkowych i miastach w Polsce, planuje otworzyć kolejne dwa biura lokalne w Polsce. Nowe lokalizacje, w których będzie wspierał właścicieli apartamentów i turystów to Świeradów Zdrój oraz Białka Tatrzańska. Nowe biura zostaną uruchomione już w styczniu 2020 r. Uruchomienie […]

Czytaj dalej


Otylia Jędrzejczak Ambasadorką Hotelu Arłamów

Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu, multimedalistka Mistrzostw Świata, Europy i Polski została Ambasadorką Hotelu Arłamów 4-gwiazdkowy Hotel Arłamów to wszechstronny kompleks sportowo-konferencyjny u wrót Bieszczad. Hotel oferuje 254 pokoje i apartamenty, trzypoziomową strefę spa & wellness, centrum konferencyjne, własne lotnisko i heliport oraz Centrum Sportowe Arłamów z infrastrukturą dla 33 dyscyplin. Na Centrum Sportowe […]

Czytaj dalej


Hotel Trends Poland & CEE 2019 trwa – trwa ostatnia tura sesji

Trwa ostatnia – trzecia tura sesji drugiego dnia międzynarodowej konferencji Hotel Trends Poland & CEE odbywającej się w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Dziś każdy wybiera w którym panelu spośród równolegle trwających chce uczestniczyć. Brak pracowników to kluczowy problem, który dotyka nie tylko branżę hotelarską. Firmy posiłkują się więc pracownikami z zagranicy, a z tym […]

Czytaj dalej


Drugi dzień Hotel Trends Poland & CEE 2019

Rozpoczął się drugi dzień międzynarodowej konferencji Hotel Trends Poland & CEE w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Dziś jest blok sesji poświęconych największym wyzwaniom w hotelarstwie. W pierwszym bloku paneli uczestnicy konferencji szukają odpowiedzi na pytania: Sesja I: Jak zaprojektować i zbudować hotel, aby później dobrze go sprzedać? Uczestnicy tego panelu szukają odpowiedzi na pytania […]

Czytaj dalej


Polski Holding Hotelowy laureatem „Diamentów” miesięcznika Forbes

Polski Holding Hotelowy został laureatem prestiżowego magazynu „Forbes” i otrzymał tytuł „Diamenty Forbesa” 2020. Takim mianem mogą poszczycić się tylko najlepsze przedsiębiorstwa w Polsce. Jest to doroczny ranking przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najbardziej znacząco zwiększyły swoją wartość. Wpływ na ten wynik miał dynamiczny rozwój biznesowy PHH, który przez ostatnie cztery lata powiększył swoje […]

Czytaj dalej


Cztery najważniejsze trendy Customer Experience w branży HoReCa

Mood Media przy współpracy z ekspertami z ponad 100 krajów, wydał kolejny Trendbook ukazujący globalne trendy w dziedzinie ulepszania jakości doświadczeń klienta w branży HoReCa. Firma porównała działania podejmowane na przestrzeni pięciu lat, zarówno przez duże sieci jak i niezależne podmioty, a także przez marki luksusowe, jak i te bardziej ekonomiczne. Globalny punkt widzenia, ukazał […]

Czytaj dalej


30 lat Marriotta Warszawa

Warszawski hotel Marriott obchodził 30. urodziny. Z tej okazji, organizując specjalne wydarzenie dla gości, współpracowników i partnerów, podziękował za wkład włożony w sukces hotelu w ciągu ostatnich trzech dekad. Imprezę poprowadziła Anna Dereszowska. Celebrację 30-lecia hotelu Marriott otworzyli Reiner Sachau, chef operating officer Europe i Robert Grader, dyrektor generalny hotelu. Podczas wieczoru goście mogli podziwiać […]

Czytaj dalej