#HotelowePokusy – nowa kampania Travelist w związku z otwarciem hoteli

Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist rozpoczął kampanię promocyjną, w której zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka poprzez różne działania chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy „mały grzeszek” ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem […]

Czytaj dalej


Accor wprowadza ALL CONNECT – nową koncepcję spotkań hybrydowych obsługiwaną przez Microsoft Teams

Grupa Accor ogłosiła podjęcie współpracy z firmą Microsoft, aby za pomocą platformy Teams wprowadzić ALL CONNECT. To nowe rozwiązanie ma umożliwić gościom na całym świecie łatwiej dostosować się do zmian i stylu pracy, które zapoczątkowała pandemia COVID-19 i zostaną na dłużej. Obecnie już 55 proc. hoteli w portfolio marek Accor mających w ofercie sale konferencyjne […]

Czytaj dalej


La Brasserie Moderne w Sofitel Victoria z tytułem Najlepszej Restauracji w Polsce

Restauracja La Brasserie Moderne, która mieści się w hotelu Sofitel Warsaw Victoria zdobyła tytuł Najlepszej Restauracji w Polsce w 2020 roku w X edycji Przewodnika Poland 100 Best Restaurants 2020. Dodatkowo, restauracja została odznaczona nagrodą GRAND AWARD 5 Widelców. La Brasserie Moderne jest współczesną interpretacją klasycznej francuskiej brasserie, oferującej bogate menu, oparte na najlepszych sezonowych […]

Czytaj dalej


The Bridge MGallery Wrocław z European Property Awards

The Bridge MGallery Wrocław zdobył tytuł Best Hotel Architecture i Best Hotel Interior w europejskim finale konkursu European Property Awards 2020-2021. W krajowych kategoriach nagrody zdobyły ibis Styles Lublin za Hotelowe Wnętrza i Bachleda Residence Zakopane za Hotelową Architekturę. Konkurs European Property Awards to jedno z najważniejszych europejskich wyróżnień przyznawanych profesjonalistom związanym z branżą wnętrzarską […]

Czytaj dalej


Polacy po powrocie do hoteli czują się bezpiecznie, oczekują otwarcia hotelowych restauracji

Przeważająca większość podróżnych, którzy zdecydowali się na skorzystanie z usług hoteli w trakcie ostatnich 10 dni, uważa, że hotelarze dobrze zadbali o ich bezpieczeństwo. Aż 98% twierdzi, że otwarcie hoteli w obecnej sytuacji było dobrym pomysłem. To wnioski płynące z ankiety przeprowadzonej wśród klientów portalu rezerwacyjnego Travelist. Travelist zapytał niemal 1500 użytkowników o pierwsze wrażenia […]

Czytaj dalej


Restauracja Nobu z ofertą Dine In serwowaną w hotelowych apartamentach

Restauracja Nobu Warsaw ponownie zaprasza gości, tym razem do hotelowych apartamentów. Przygotowana została specjalna oferta Dine In stanowiąca połączenie doświadczenia kuchni Nobu z prywatnym serwisem w wynajętym za niewielką opłatą apartamencie. W czasach, gdy stoliki polskich restauracji pozostają niedostępne dla gości, Nobu postanawia przenieść klimat przestrzeni restauracyjnej do hotelowych apartamentów. Dine In pozwala na zorganizowanie […]

Czytaj dalej


Hotel Wileński w Olsztynie wystawiony na sprzedaż przez syndyka za ok. 5,17 mln zł

Syndyk Upadłości Hotel Wileński z 27 pokojami w Olsztynie ogłosił przetarg ofertowy na zakup „przedsiębiorstwa w ruchu”. Minimalna cena sprzedaży wynosi 80 proc. ceny oszacowania, czyli 5 168 tys. zł (ok. 190 tys. zł za pokój). W skład przedsiębiorstwa wchodzą prawo własności działek o łącznej powierzchni 0,1164 ha, prawo własności budynku hotelowego o łącznej powierzchni […]

Czytaj dalej


Turyści obawiają się rezerwacji na dalsze terminy

Według danych portalu Nocowanie.pl przez ostatni tydzień najwięcej zapytań i rezerwacji dotyczyło zbliżającego się weekendu: 19 – 21 lutego 2021r. Nieco mniej zapytań, jednak również sporo dotyczy terminów: od 16 do 22 lutego oraz 26 – 27 lutego (ostatni weekend lutego). Turyści nie planują natomiast jeszcze zbyt chętnie wielkanocnych wyjazdów czy wojaży podczas majówki. Dane […]

Czytaj dalej


Opinia sanepidu: Malinowy Zdrój działał zgodnie z przepisami

Buski sanepid w wyniku prowadzonej kontroli nie stwierdził nieprawidłowości w funkcjonowaniu hotelu Malinowy Zdrój. Kontrola została wszczęta po tym jak w jednym z pomieszczeń obiektu wybuchł pożar, a według medialnych doniesień w obiekcie przebywało wówczas około 100 gości. Komisja sanepidu badała, na jakich zasadach goście przebywali w obiekcie i czy nie naruszono ograniczeń epidemicznych. W […]

Czytaj dalej