Hotel Marriott trzeci raz z rzędu Najlepszym Pracodawcą Roku

Hotel Marriott w Warszawie po raz kolejny został wybrany Pracodawcą Roku, w kategorii przedsiębiorstwa duże – zatrudniające od 250 do 1000 pracowników, w programie Aon Hewitt „Najlepsi Pracodawcy”. Program ten, rozpoznawalny  na całym świecie, wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy, badając opinie pracowników pod kątem czterech kryteriów: zaangażowania pracowników, angażującego przywództwa, kultury wysokich wyników i wiarygodnej marki pracodawcy.Jest to jedyny konkurs na rynku, w którym tytuł „Najlepszy Pracodawca” jest przyznawany w oparciu o obiektywne badanie opinii pracowników.


– Ten tytuł, który otrzymaliśmy trzeci raz z rzędu,  to dla nas wielkie wyróżnienie i wyjątkowa nagroda za styl naszej pracy – mówi Maria Chludzińska, zastępca dyrektora Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Hotelu Marriott. Podstawową wartością, jaką wyznaje firma Marriott jest „Put People First – Ludzie na pierwszym miejscu”, czyli pozytywne i indywidualne podejście do każdego pracownika: zrozumienie jego potrzeb, zachęcenie do indywidualnego rozwoju, korzystanie z jego kreatywności i wyjątkowości. „W naszym rozumieniu ZAANGAŻOWANIE, to nie praca po godzinach, a pozytywny stan, pod wpływem którego pracownik samodzielnie działa na rzecz sukcesu firmy, czerpiąc osobiste zadowolenie z wykonywanej pracy. Cieszymy się, że tę dobrą, rodzinną atmosferę Marriotta widać nie tylko na uśmiechniętych twarzach pracowników, ale także na zewnątrz, czego dowodem jest ta prestiżowa nagroda.” – podkreśla Maria Chludzińska.

Marriott International na każdym kroku podkreśla, jaką ogromną rolę pełnią zaangażowani pracownicy. Co roku, w każdym hotelu na świecie, świętuje się tzw. Tydzień Pracownika. Podczas tego tygodnia, codziennie w sposób szczególny udowadnia się pracownikom, jak bardzo są ważni i doceniani. Każdego dnia witani są kawą i ciastkiem, organizowany jest wspólny obiad oraz zapewnia się  im szereg atrakcji w godzinach pracy, by w tym tygodniu poczuli się wyjątkowo. – U nas nie ma podziałów, wszyscy są dla nas tak samo ważni,  bez względu na poziom w strukturach firmy, czy nazwę stanowiska. Jesteśmy świadomi, że tylko i wyłącznie dzięki pracy zespołowej możemy osiągnąć wspólny sukces. Staramy się bardzo promować i doceniać właśnie pracę w zespole. Co miesiąc nasi pracownicy wybierają wśród swoich kolegów, tzw. Best Team Playera, który otrzymuje tytuł i specjalną nagrodę. Również każdego miesiąca organizujemy spotkania dla pracowników, tzw. Town Hall Meetings. Na zebraniach obecny jest zawsze zarząd firmy, z którym rozmawiamy o wspólnych planach, sukcesach, zmianach, strategii, etc. Staramy się również zapewnić naszym pracownikom komfortowe i przyjazne miejsce pracy, w myśl naszej globalnej strategii Wellbeing. Zaś w trosce o znalezienie balansu pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, oferujemy pracownikom szereg benefitów pozapłacowych  – dodaje Maria Chludzińska.

Zarząd hotelu Marriott w Warszawie na każdym kroku stara się budować angażujące środowisko pracy. Marriott wspiera wiele akcji charytatywnych, takich jak chociażby Warsaw Business Run, Marriott Everest Run, czy ogólnoeuropejska akcja WE GIVE YOU EAT, w której 1 euro z każdego posiłku jest przeznaczane na rzecz SOS Wioski Dziecięce. – Chcemy by nasi pracownicy byli świadomi i dumni z tego, że oprócz wspólnej pracy robimy coś jeszcze – pomagamy – mówi Maria Chludzińska.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *