Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Zgłoszenia do konkursu MP Power Awards do 15 stycznia

Zgłoszenia do konkursu MP Power Awards do 15 stycznia


Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu MP Power Awards, którego część poświęcona jest obiektom z potencjałem do organizacji różnego rodzaju wydarzeń. Oferty obiektów można zgłaszać do 15 stycznia. Organizatorem konkursu jest portal branży eventowej – MeetingPlanner.pl.

MP Power Awards to konkurs branży eventowej, w którym nagradzane są m.in. obiekty posiadające potencjał do organizacji wydarzeń. Jury konkursu w ramach MP Power Venue poszukuje najlepszych ofert obiektów w kategoriach: Event Venue, Kongres Venue, Multi Venue, Biznes Venue oraz Unique Venue.

W MP Power Venue prezentowane są miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, ocenia możliwości obiektu pod kątem realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjność, rozwiązania zaprojektowane pod kątem branży spotkań, politykę współpracy z branżą spotkań czy innowacyjność. Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu.
W ramach badania zostanie przeprowadzona analiza procesu sprzedażowego oraz procesu odpowiedzi na zapytania organizatorów spotkań, funkcjonalność strony internetowej obiektów oraz ich dostępność w sieci pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń. W tym roku, każdy nominowany obiekt po zakończeniu konkursu otrzymuje od audytora – firmy Z-Factor dostęp do systemu online ze szczegółową analizą swojego wyniku. W ramach nominacji obiekty otrzymują także dwugodzinne szkolenie wskazujące, jakie działania należy podjąć, aby poprawić rezultat audytu za rok. Każdy z nominowanych obiektów otrzymuje darmową usługę Competition Shopping pozwalającą zweryfikować pozycjonowanie cen (oraz jakości obsługi) w stosunku do trzech wybranych obiektów konkurencji. Nominowane do nagrody obiekty są prezentowane podczas Forum Obiektów (konferencji organizowanej przez MPI Poland i Z-Factor) w ramach Meetings Week Poland.
– Udział w konkursie MP Power Awards to możliwość zaprezentowania oferty swojego obiektu, zarówno jurorom, jak i środowisku eventowemu. Jury tworzą praktycy – organizatorzy wydarzeń oraz osoby decydujące o wyborze obiektów z agencji eventowych, korporacji czy stowarzyszeń. Jest to także jedyny konkurs, w którym obiekty oceniane są przez profesjonalnych producentów eventów. Nominacje i nagrody w MP Power Awards stanowią zatem wiarygodną rekomendację – podkreśla Sylwia Banaszewska, prezes zarządu MeetingPlanner.pl. Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com.

Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży. Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej. Konkurs jest organizowany przez MeetingPlanner.pl po raz szósty. Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2018.

Podczas gali  finałowej piątej edycji MP Power Awards nagrody odebrały:

DoubleTree by Hilton Łódź & Wytwórnia (Event Venue),

Sound Garden Hotel Airport, Warszawa (Biznes Venue),

Nosalowy Dwór Resort & Spa, Zakopane (Kongres Venue),

Concordia Design Poznań (Multi Venue)

Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim (Unique Venue).

https://vimeo.com/245693550

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis sprzedał ibisa w Zabrzu

Grupa Orbis sprzedała za 7,6 mln zł hotel ibis w Zabrzu ze 114 pokojami, zawierając jednocześnie długoterminową umowę franczyzy. Do transakcji doszło jeszcze w ub (...)

W lipcu ruszyć ma hotel Golden Tulip Magnus Bielsko-Biała w Bystrej

1 lipca w Bystrej pod Bielskiem-Białą otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Golden Tulip z 77 pokojami i 11 domkami wypoczynkowymi oraz czterema salami konferencyjnymi, basenem (...)

106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i (...)

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends (...)

Budowa hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów nabiera tempa

Spółka Mokotów Business & Airport Hotel, inwestor powstającego na Służewcu w Warszawie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, rozpoczęła współpracę z grupą doradczą hotelAG (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA