Marka ibis ogłasiła premierę „The Go Getters”, pierwszego autorskiego miniserialu stworzonego z myślą o mediach społecznościowych, który rozszerza kampanię ibis „Go get it". Wprowadzenie tej innowacyjnej serii to krok marki hotelowej w dynamicznie rozwijający się świat miniseriali, czyli krótkich, wertykalnych formatów wideo, które podbiły serca milionów widzów. ibis chce wykorzystać nową formę nawiązania kontaktu z pokoleniami Y i Z oraz podkreślić spontaniczną radość płynącąz podróżowania.

Miniseriale stanowią fundamentalną zmianę w sposobie konsumpcji cyfrowej rozrywki. To krótkie, od 60 do 120 sekund filmy wideo stworzone z myślą o urządzeniach mobilnych i social mediach. Format, który narodził się w Chinach, szybko przekształcił się w wielomiliardową branżę, a chiński rynek miniseriali sięgnął w 2024 roku blisko 7 miliardów dol., a prognozy zakładają, że do 2030 r. przekroczy 16,2 mld. Obecnie w Chinach miniseriale z powodzeniem rywalizują z tradycyjnymi dochodami z kin. Siła tego formatu polega na połączeniu wciągających historii ze światem marki, pozwalając widzom stać się współtwórcami narracji.

Nowa seria rozszerza kampanię ibis „Go get it” oraz czerpie z filozofii marki, która opiera się na pewności siebie i otwartości. Łącząc hasło przewodnie: „Whatever you came to an ibis for, we’ll make sure you can Go get it with confidence!”, filmy w komediowy sposób pokazują autentyczne wpadki i zaskakujące sytuacje w trakcie międzynarodowych podróży. Seria „The Go Getters” została nakręcona z twórcami internetowymi w hotelach ibis i celebruje nowoczesne podróżowanie w spontanicznym, nieprzewidywalnym stylu, kiedy np. czaty grupowe wymykają się spod kontroli, drzemki trwają za długo, ginie bagaż albo ktoś pomyli kraj rezerwacji.

Akcja toczy się w europejskich miastach i śledzi losy pięciu przyjaciół planujących weekendowy wyjazd do Budapesztu. Pomiędzy nieporozumieniami, surrealistycznymi wizjami sennymi a wyzwaniem koordynacji podróży, ich historia uosabia myślenie „Go get it” marki ibis: kiedy coś nie idzie zgodnie z planem, to właśnie wtedy rodzą się najlepsze historie. Każdy odcinek powstał z myślą o dystrybucji na TikToku i Instagramie, z planowanym rozszerzeniem na YouTube Shorts.
– „The Go Getters” pokazuje, jak marki hotelowe mogą trafiać do nowej generacji podróżnych –tłumaczyJean-Yves Minet, Global Brand President, ibis brands. – Pokolenie Y i Z nie tylko inaczej konsumuje treści, ale też oczekuje, że marki będą w autentyczny sposób angażować się i odzwierciedlać ich styl życia. Miniseriale pozwalają nam to osiągnąć poprzez tworzenie historii, z którymi widzowie mogą się utożsamiać i którymi chcą się dzielić. Ten format pozwala nam pokazać świat marki ibis poprzez postacie i sytuacje, które mogą spotkać każdego z nas. Dzięki rozrywkowej formie i zaproszeniu internetowych twórców budujemy platformę, która może rozwijać się i ewoluować wraz z publicznością.
„The Go Getters” jest tworzony jako nowa platforma rozrywkowa ibis i nowy mechanizm storytellingu marki, obejmujące wieloplatformową dystrybucję w social mediach i na kanałach własnych marki. Dzięki temu ibis buduje ekosystem treści, który obejmuje m.in. materiały zza kulis, skrócone wersje i francuskojęzyczny spin-off. Globalna skalowalność miniserialu pozwala na tworzenie lokalnych wersji, które pojawią się w sieci w przyszłym roku. Przy tworzeniu treści ibis korzysta z łącznego zasięgu społecznościowego twórców, którzy biorą udział w miniserialu, trafiając tym samym do szerokiej publiczności młodych podróżnych.
W serialu występuje pięciu utalentowanych twórców, grających nieco podkręcone wersje samych siebie:
- Keenan Lam (Londyn) –filmowiec, który wyreżyserował i wyprodukował serię, wprowadzając kinowe opowiadanie historii do formatu pionowego. Motto: „Jeśli coś idzie źle, to wchodzi do historii”.
- Arthur Pereira (Paryż) – ekspresyjny twórca, który z wdziękiem i kawą nawiguje w chaosie. Motto: „Najpierw kawa. Rozwiązania potem”.
- Sophie Dominique (Londyn / Bukareszt) – planistka, która czerpie energię ze wspólnych przygód. Motto: „Powiedz mi gdzie – ja wymyślę, jak”.
- Jordan J (Londyn) – przezornie przygotowany filmowiec, oddany drzemkom i zapasowym outfitom. Motto: „Przygotowany na wszystko. Z wyjątkiem wczesnego wstawania”.
- Ioana Petresco (Paryż) – reżyserka, która przekształca chaos w stylowe, idealnie skadrowane momenty. Motto: „Chwileczkę – muszę sprawić, żeby to dobrze wyglądało”.
Pierwsze trzy odcinki
- Odcinek 1: „Jedźmy do Budapesztu” –planowanie grupowego wyjazdu przeradza się w piękny chaos, gdy czwórka przyjaciół rozproszonych po Europie próbuje skoordynować spotkanie.
- Odcinek 2: „Śpiąca Królewna” – szybka drzemka przekształca się w surrealistyczną sekwencję snów, w której czas i plany ulegają rozpadowi.
- Odcinek 3: „Na wszelki Wypadek” – zagubiony bagaż spotyka skarbiec rozwiązań osoby, która zawsze pakuje za dużo.










Dodaj komentarz