Marka TRIBE realizuje kolejny etap projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE”, prowadzonego we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu i studiem projektowym MIXD. Inicjatywa umożliwia studentom poznanie specyfiki projektowania dla branży hotelarskiej oraz zdobycie praktycznego doświadczenia pod okiem ekspertów związanych z międzynarodowym rynkiem hospitality.

W grudniu odbyło się kolejne spotkanie ze studentami wrocławskiej ASP, stanowiące drugi etap projektu, podczas którego uczestnicy zaprezentowali autorskie koncepcje pokoi hotelowych inspirowanych topowymi lokalizacjami m.in. w Hiszpanii, Norwegii oraz na Litwie. Spotkanie miało formę prezentacji projektów połączonych z merytorycznymi dyskusjami i eksperckim feedbackiem. Studenci opowiadali historie stojące za swoimi koncepcjami: od idei i kontekstu miejsca, przez funkcjonalność przestrzeni, po rozwiązania materiałowe i estetyczne. Projekty były konsultowane z przedstawicielami TRIBE, MIXD oraz z udziałem kadry dydaktycznej ASP we Wrocławiu.

– Drugi etap Exploring TRIBE to moment, w którym studenci porządkują swoje pomysły i zaczynają przekładać je na konkretne decyzje projektowe. Wspólna praca pozwala im lepiej zrozumieć, jak projekt funkcjonuje w realnym kontekście marki hotelowej oraz jak estetyka, funkcjonalność i doświadczenie użytkownika muszą tworzyć spójną całość–mówi Marta Jakubas, associate hospitality MIXD
Drugi etap „Exploring TRIBE” pełni kluczową rolę w edukacyjnym charakterze programu. Dzięki spotkaniu z ekspertami w trakcie pracy nad konkursowymi projektami, studenci mogli zderzyć swoje pomysły z realiami projektowania dla międzynarodowej marki hotelowej, zyskując czas i przestrzeń na dalsze dopracowanie koncepcji przed finałem. To również okazja do nauki pracy z feedbackiem oraz prowadzenia dialogu projektowego z ekspertami branży hospitality.
Projekt realizowany jest jako inicjatywa semestralna w roku akademickim 2025/26 i łączy teorię z praktyką, kreatywne warsztaty oraz doświadczenia zbliżone do realnych procesów projektowych w branży hotelarskiej. Studenci pracują w interdyscyplinarnych zespołach w obszarze projektowania wnętrz i mebli, przygotowując koncepcje odpowiadające DNA marki TRIBE, a jednocześnie osadzone w lokalnym kontekście wybranych europejskich destynacji.
– Drugie spotkanie ze studentami pokazało, jak ważnym elementem procesu projektowego jest dialog i możliwość skonfrontowania pomysłów z doświadczeniem branży. Prezentacje i dyskusje pozwoliły uczestnikom nie tylko lepiej zrozumieć specyfikę projektowania hoteli, ale także rozwinąć swoje koncepcje w sposób bardziej świadomy i spójny z charakterem marki TRIBE– podkreśla Małgorzata Miernik, design and technical director Poland and Baltics w Accor.










Dodaj komentarz