Piotr Bujalski, ostatnio dyrektor sprzedaży Radisson Blu Gdańsk, został dyrektorem marketingu, sprzedaży i PR hotelu Sopot Marriott.

Z branżą hotelarską związany jest od 15 lat. Karierę zaczynał w 2008 r. w Beauty Derm Instytut Centrum SPA & Wellness hotelu Orbis Posejdon (obecnie Mercure Posejdon) oraz Novotelu Marina, gdzie do 2013 r. pełnił funkcję kierownika ds. kontroli i rozwoju Beauty Derm. W tym czasie rozwijał oddział Instytutu w Gdyni zorientowany głównie na działalność w zakresie medycyny estetycznej. W 2014 awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego Beauty Derm Instytut, gdzie dodatkowo rozbudowywał sieć dystrybucji dermo-kosmetyków na polskim rynku. Od 2017 r. w ramach własnej działalności konsultingowej pracował przy pre-openingu 3-gwiazdkowego Hotelu Number One w Gdańsku oraz przy projekcie hotelu Radisson Blu w Sopocie. W 2018 r. został dyrektorem sprzedaży i marketingu w 4-gwiazdkowym hotelu Zamek Gniew. Następnie przeprowadził się do Warszawy, gdzie jako business development manager zarządzał strategicznym projektem well-beingowym dla użytkowników kart Multisport w Benefit Systems. Ostatnio prowadził dział sprzedaży hotelu Radisson Blu w Gdańsku.
Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Ukończył studia podyplomowe zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Gdańskim, Zarządzania Sprzedaży na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz Efektywności Ekonomicznej Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Warszawskim.
Dodaj komentarz