- W stosunku do zeszłego roku obłożenie było zbliżone, delikatnie niższe, natomiast z wyniku bylibyśmy bardzo zadowoleni, niestety ogromnym wyzwaniem operacyjnym pozostają wysokie koszty, w tym głównie mediów - mówi w najnowszym "Hotelarzu" Monika Murawska, regionalna dyrektor operacyjna Zdrojowej Invest&Hotels.

Jak wyjaśnia Murawska -Goście naszych obiektów w Świnoujściu to turyści z Niemiec i Polski poszukujący dobrej oferty SPA, zaplecza uzdrowiskowego, ale także dobrej rozrywki. W tym roku większa liczba gości zwracała uwagę na ceny – można śmiało stwierdzić, że byli bardziej wrażliwi na jakość w stosunku do ceny i to podkreślali w opiniach. Wynika to z rosnącej świadomości, ale także konkurencyjności oferty rynkowej – trzeba bardzo szybko dostosowywać ofertę do gości, a przede wszystkim wsłuchiwać się w ich potrzeby.
Tunel pod Świną to rewolucja jakościowa
-Odczuliśmy w tym sezonie bardzo pozytywną zmianę związaną z otwarciem tunelu pod Świną – to prawdziwa rewolucja dla mieszkańców i turystów - mówi Murawska. Jak dodaje, -Inwestycja ma ogromny wpływ na ruch turystyczny. Zauważyliśmy większe zainteresowanie gości z Polski. Wizja kolejek czekających na prom to już przeszłość, pojawia się coraz więcej jednodniowych i weekendowych turystów, głównie z pobliskich województw.
Więcej o podsumowaniu sezonu letniego w kurortach piszemy w najnowszym "Hotelarzu".
Dodaj komentarz