Hotelarz: Najlepsze źródło informacji i branżowej wiedzy

„Hotelarz to obowiązkowy tytuł każdego branżysty”, „najważniejsze i najbardziej rzetelne źródło informacji branży hotelarskiej”, „zawsze chętnie sięgam po papierowy magazyn, kiedy tylko pojawia się nowe wydanie” – to tylko niektóre opinie czołowych inwestorów i Top Managementu polskiej branży hotelowej o miesięczniku „Hotelarz”. Hotelarz od lat jest absolutnym liderem rynku prasy hotelarskiej w Polsce. Kup prenumeratę, wspomóż […]

Czytaj dalej


Dlaczego akurat hotele – inwestorzy o rynku

W najnowszym wydaniu „Hotelarza” Tematem Numeru jest panel inwestorów, który odbył się podczas naszego Forum HIT – Hotel Investment Trends w hotelu Renaissance Airport Warszawa, gdzie rozmawialiśmy o tym, co skłoniło ich, aby zaangażować się w ten rynek, co ich na nim zaskoczyło i jak rzeczywistość połowy trzeciej dekady wieku zweryfikowała ich założenia z połowy […]

Czytaj dalej


Nauczyciele i hotelarze o aktualnych wyzwaniach branży na konferencji IGHP

III ogólnopolska konferencja dla nauczycieli „Rozwój kompetencji kadry nauczycielskiej szczebla średniego kluczem do podnoszenia jakości usług hotelarskich” organizowana przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego odbyła się 27 maja w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie. W wydarzeniu uczestniczyło około 150 przedstawicieli szkół z całej Polski oraz hotelarzy praktyków i branżowych ekspertów. Uczestnicy ogólnopolskiej konferencji IGHP mieli możliwość […]

Czytaj dalej


Raport z Rynku Hotelarskiego i Gastronomicznego 2024 – PEŁNA WERSJA ONLINE

Prezentujemy tegoroczne wydanie najbardziej wyczerpującej publikacji opisującej stan rynku hotelarskiego i gastronomicznego w Polsce. OTWÓRZ PEŁNĄ WERSJĘ e-WYDANIA>> O czym wewnątrz? W części hotelowej m.in. – Ranking 30 największych graczy na polskim rynku hotelowym – Co słychać u 17 zagranicznych i 30 krajowych grup hotelarskich? Jaki jest ich stan posiadania i plany inwestycyjne? W części […]

Czytaj dalej


Nabór środków z KPO na HoReCa rusza już 6 maja. I potrwa tylko do 5 czerwca

Sektor HoReCa należał do najbardziej poszkodowanych po lockdownach z okresu pandemii. Dlatego z nadzieją patrzy na nabór na środki z KPO, który rusza 6 maja. Wyzwaniem może być jednak krótki okres nabór wniosków, który kończy się 5 czerwca – pisze w najnowszym wydaniu „Hotelarza” Dominika Tomasik-Szulc, manager w firmie CRIDO. Ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju […]

Czytaj dalej


NAJNOWSZY „HOTELARZ”: co się buduje w Warszawie, co się będzie budowało

Tematem Numeru najnowszego „Hotelarza” jest Warszawa – co się buduje, co się będzie budowało, co się nie wybuduje. A co się wybudowało i ma już 50 lat – piękny wiek. W wydaniu m.in. wywiad z Przemysławem Wieczorkiem, prezesem Puro Hotel Development, o tym dlaczego w samym środku pandemii sieć zdecydowała się kupić dwie działki w […]

Czytaj dalej


Kancelaria INGLESIS: użytkowanie wieczyste można zmienić we własność. Ale tylko do 31 sierpnia

Przepisy uchwalone w 2023 r. umożliwiły przedsiębiorcom uwolnienie się od ponoszenia corocznych opłat za użytkowanie wieczyste. Uzyskali oni narzędzie prawne w postaci roszczenia o zakup nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste po preferencyjnej cenie. Jest to bardzo pożądana odpowiedź na rosnące zainteresowanie wykupem i zgłaszaną przez samych przedsiębiorców potrzebę zmian. Wyzwaniem może być krótki termin przewidziany […]

Czytaj dalej


Zgłoś swój obiekt do konkursu „Hotel z Pomysłem 2024”

„Hotel z Pomysłem”, to organizowany przez redakcję „Hotelarza” konkurs, w którym promowane są obiekty o najciekawszych rozwiązaniach architektonicznych, designerskich i funkcjonalnych, inwestycje łączące najnowsze trendy w hotelarstwie ze specyfiką polskiego rynku. Laureatów wybiera Kapituła i Internauci, a udział w plebiscycie nie wiąże się z żadnymi opłatami. Laureatów wybierają w oddzielnym głosowaniu Czytelnicy czasopisma, a także […]

Czytaj dalej


Jak tworzyć nowoczesne hotele w najnowszym wydaniu „Hotelarza”

Polskie hotelarstwo na co dzień boryka się z wieloma problemami, dosłownie na co dzień. Ale poza kwestiami związanymi z osiąganiem codziennie jaki najwyższej średniej ceny, maksymalnego obłożenia, rachunkami za prąd i gaz, podatkami, awanturującymi się gośćmi, biegającymi nago po lobby, zatkanym prysznicem, brakiem szlafroka albo baterii w pilocie po wyjeździe turysty czy „korporata” hotelarze muszą […]

Czytaj dalej