Holiday Inn – Marką Roku 2017

Holiday Inn został marką roku w rankingu 7 NAJ „Hotelarza”. Wyróżnienia w tej kategorii przyznaliśmy markom: Radisson Blu i Holiday Inn Express.

Holiday Inn to najszybciej rozwijająca się marka hotelarska w tym roku na polskim rynku. Pod koniec grudnia otwarty został Holiday Inn City Center z 254 pokojami – pierwszy w Warszawie (od czasu przejścia Holiday Inn na Złotej pod markę Mercure) i szósty w Polsce. Ale tytułu Marki Roku nie dostaje się tylko za otwarcie jednego, nawet bardzo dobrego, hotelu. Tytuł ten należy się Holiday Inn również i przede wszystkim za największą liczbę pokoi, na jakie podpisano umowy franczyzowe w tym roku – blisko 600 w dwóch obiektach w Warszawie: na Służewcu i przy Dworcu Zachodnim. A powstaje również Holiday Inn na gdańskiej Wyspie Spichrzów z 236 pokojami. Czyli już działa pod nią ponad tysiąc pokoi, a w przygotowaniu jest ponad 800 kolejnych.   Wyróżnienia Radisson Blu Wyróżnienie dla tej marki należy się już choćby za to, że otworzyła największy hotel w tym roku w Polsce – w Świnoujściu z 340 pokojami, i to w świetnej lokalizacji (a jednocześnie udanie zadebiutowała w segmencie Resort, w którym dotychczas nie była obecna). Należy się również za podpisanie umowy na hotel w Sopocie z 230 pokojami. A jeśli dodać do tego wcześniej podpisane umowy na Radissony Blu w Zakopanem i Szklarskiej Porębie (i nieoficjalne informacje, że kolejny miałby powstać w centrum Katowic na miejscu zamkniętego hotelu Silesia), marka ta okazuje się jedną z najszybciej rozwijających się w Polsce. A już działa pod nią siedem hoteli.   Holiday Inn Express Ta jedna z trzech największych marek hotelowych na świecie, w Polsce ma tylko jeden hotel (1!) – w Poleczki Business Park przy Okęciu ze 117 pokojami. Rok 2017 można uznać dla tej marki za przełomowy: podpisała umowy na ponad 600 pokoi w trzech hotelach – w prestiżowej inwestycji The Warsaw HUB na bliskiej Woli, na Służewcu biurowym i przy lotnisku Rzeszów-Jasionka. Świetny rok, choć taka marka jak Holiday Inn Express powinna walczyć pod względem dynamiki rozwoju w kategorii z Hamptonami i ibisami. Więcej w grudniowym wydaniu "Hotelarza".

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *