Wprowadzamy do Polski nowe marki

- Jesteśmy na etapie finalizacji kontraktów z dwoma obiektami – jednym istniejącym, który przejdzie rebranding pod 3-gwiazdkową markę Tulip Inn, i drugim, który jest obecnie w budowie i ma działać pod 4-gwiazdkową marką Golden Tulip. Rozmawiamy też o wprowadzeniu 5-gwiazdkowej marki Ryal Tulip – mówi w najnowszym „Hotelarzu” Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej Louvre Hotels Group.

Ponadto pytamy właścicieli i managerów hoteli w miejscowościach wypoczynkowych, jak oceniają sezon letni. Piszemy o marketingu w hotelowym SPA, o tym jak walczyć z nieprawdziwymi informacjami o naszym obiekcie w Internecie, a także jak wybrać optymalne wykładziny do naszego hotelu. W najnowszym numerze czytelnicy znajdą także jak zwykle pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku. Najnowszy, 100 stronicowy „Hotelarz” zadebiutuje na rynku już w kolejny poniedziałek podczas targów Polagra Gastro i Invest Hotel w Poznaniu. Zapraszamy do odwiedzenia nas na naszym stoisku w pawilonie 3, stoisko 78. Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ. Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *