Na warszawski Starówce powstanie Autograph Collection

W połowie 2021 r. przy ul. Miodowej na Starym Mieście w Warszawie otwarty ma zostać hotel pod luksusową marką Autograph Collection sieci Marriott International. Hotel z ok. 100 pokojami powstanie w zabytkowych budynkach Pałacu Branickich i Szaniawskich, kupionych przez firmę deweloperską Budizol, która jest właścicielem m.in. hotelu Indigo Nowy Świat w Warszawie. W inwestycję na Starówce z ramienia Budizolu zaangażowana jest spółka Hotel Professionals, która wynegocjowała umowę franczyzową z Marriottem.  

W hotelu zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie Zamku Królewskiego znajdą się m.in. przestrzenie konferencyjne o łącznej powierzchni ponad 1000 m kw., strefa SPA oraz bogata oferta gastronomiczna

–  Pałac Branickich i Szaniawskich to miejsce o niezwykle bogatej historii sięgającej początków XVII wieku. Tworząc hotel w zabytkowej tkance, chcemy wyeksponować unikatowy charakter budynku oraz przygotować ciekawą i bezkompromisową ofertę dla współczesnego gościa– mówi Karolina Stanisławska-Balcerzak, dyrektor projektu w firmie Budizol. – Barokowe pałace przy ulicy Miodowej wymagają gruntownej renowacji. Chcemy przywrócić blask nie tylko wnętrzom i elewacji budynku, ale również zagospodarować trzy dziedzińce, z których rozpościera się widok na Stare Miasto. Równolegle do przeprowadzanych prac rewitalizacyjnych, niezmiernie zależy nam na dostarczeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii. Dlatego, chcemy wprowadzić np. ruchome stropy w części konferencyjnej, które pozwolą na łączenie przestrzeni na dwóch kondygnacjach, czy już w późniejszym etapie, umożliwić gościom dostęp do wielu funkcji związanych z udogodnieniami w hotelu z poziomu ich smartfona. 

Budizol ma ponad 30-letnie doświadczenie jako deweloper w różnych sektorach rynku nieruchomości.  Od ponad 10 lat spółka buduje oraz zarządza portfolio hotelowym, do którego należą: Holiday Inn w Bydgoszczy, Rosevia Resort w Rozewiu i Hotel Indigo w Warszawie. Hotel Autograph Collection będzie czwartą tego typu inwestycją. Od samego początku, inwestycji towarzyszyła spółka doradcza Hotel Professionals, która ponownie (po inwestycji Holiday Inn w Bydgoszczy) wspierała Budizol podczas przygotowania koncepcji, wyboru marki oraz negocjacji warunków biznesowych umowy franczyzowej. – Wierzymy, że rynek hotelowy w Warszawie jest na tyle dojrzały, aby z powodzeniem przyjąć ofertę kolejnego hotelu z segmentu luxury, jakim niewątpliwie będzie hotel Autograph. Wyjątkowa lokalizacja obiektu w sercu warszawskiej Starówki, historyczny charakter Pałacu Branickich, przynależność do sieci Marriott oraz atrakcyjny projekt i oferta to kluczowe cechy warunkujące sukces tej inwestycji – komentuje Alex Kloszewski, partner zarządzający w Hotel Professionals.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *