HMC 2023 – Endless Possibilities i Direct Booking Awards

Tegoroczne wydarzenie Hotel Marketing Conference, które odbyło się 26-27 października, zgromadziło łącznie ok. 1,5 tys. hotelarzy, z czego 600 spotkało się stacjonarnie w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, a pozostali uczestniczyli online. Po raz pierwszy przyznane zostały nagrody Direct Booking Awards, dla hoteli i obiektów hotelowych, które osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich, stworzyły najlepsze kampanie marketingowe i prowadziły najbardziej efektywne kanały w social mediach.

Wydarzenie, organizowane przez Profitroom było okazją do spotkania ekspertów marketingu hotelowego, którzy dzielili się najnowszymi trendami i strategiami w dziedzinach marketingu, sprzedaży, promocji oraz zarządzania hotelami. Tegoroczna edycja HMC odbyła się pod hasłem Endless Possibilities, co miało podkreślić  nieskończone możliwości, jakie stoją przed hotelarzami. Była to już trzecia edycja konferencji zorganizowana w hybrydowej formie, czyli dostępna również online w formie streamingu na żywo. Jest to kontynuacja idei szerzenia bezpłatnej wiedzy dla wszystkich hotelarzy.

Pierwszy dzień konferencji składał się z prelekcji prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z branży hotelarskiej i marketingu. Wśród prelegentów byli m.in. prof. Henryk Mróz, Joanna Kulesza, Edyta Walczak, Waldemar Antonowicz, Paweł Tkaczyk, Magdalena Urbaniak i Patrycja Brychcy. Każdy z nich przekazał uczestnikom swoje doświadczenia i wskazówki dotyczące najnowszych trendów i innowacji w dziedzinach marketingu, sprzedaży i zarządzania hotelami, co stanowić miało źródło inspiracji i wiedzy dla uczestników.

Tegoroczna edycja HMC wprowadziła także nowość w postaci warsztatów Masterclass. Drugiego dnia konferencji odbyło się pięć sesji, które prowadzone były przez praktyków oraz wykładowców z Executive MBA z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: Jacka Kotarbińskiego, Wojciecha Bizuba, Tomasza Kałużę, Wojciecha Mendykę oraz Katarzynę Śpikowską-Susik. Uczestnicy sesji: Revenue Management, Social Media, Marketing, Sales i Leadership mieli okazję pogłębić swoje umiejętności i zdobyć narzędzia niezbędne do skutecznego rozwoju osobistego oraz swojego hotelu.

Podczas konferencji po raz pierwszy odbyła się gala wręczenia nagród Direct Booking Awards w pięciu kategoriach, dla obiektów, które osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich, stworzyły najlepsze kampanie marketingowe i prowadziły najbardziej efektywne kanały w mediach społecznościowych. Odbyła się podczas wieczoru branżowego, którego zwieńczeniem był, jak co roku, bankiet Simply More Party.

– Hotel Marketing Conference 2023 to wydarzenie, które na pewno zostawi trwały ślad w pamięci wszystkich uczestników. Hasło przewodnie Endless Possibilities zainspirowało nie tylko nas, ale i uczestników. Dzięki współpracy z Executive MBA UEP podnieśliśmy poziom merytoryczny konferencji na skalę światową. Inaugurując konkurs Direct Booking Awards, wyróżniliśmy najlepszych w strategiach direct booking. Nie zapomnieliśmy również o tym, aby Simply More Party stanowiła znakomitą okazję do budowania relacji wśród profesjonalistów z branży hotelarskiej – podsumował konferencję Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference z Profitroom.

DIRECT BOOKING AWARDS

DIRECT BOOKING CHAMPIONS

(obiekt, który w badanym okresie zanotował  najwyższy udział rezerwacji bezpośrednich w kanale online)

W GÓRACH

HOTEL KLIMCZOK, Szczyrk

Nominowani:

Hotel Arłamów, Arłamów

Hotel Dr Irena Eris, Polanica Zdrój

NAD MORZEM

HOTEL ZALEWSKI, Mrzeżyno

Nominowani:

Alfa Klif, Gąski

Primavera, Jastrzębia Góra

NAD JEZIOREM

U CHŁOPA, Chmielno

Nominowani

Olandia, Prusim

Zamek Ryn, Ryn

MIEJSKI

BINKOWSKI HOTEL, Kielce

Nominowani:

Termy Warmińskie, Lidzbark Warmiński

Warszawianka, Jachranka

POZA MIASTEM

AFRODYTA BUSINESS AND SPA, Radziejowice

Nominowani:

Pałac Mierzęcin, Mierzęcin

Siedlisko Morena, Stare Juchy

DO 50 POKOI

STARA WIEŚ RESORT & ODNOWA, Załęcze Małe

Nominowani:

Tajty, Wilkasy

Podklasztorze, Sulejów

RISING STAR OF DIRECT BOOKING

(najwyższy udział rezerwacji bezpośrednich w kanale online w obiekcie nowo otwartym)

SALTIC RESORT & SPA, Łeba

Nominowani:

Pieniny Grand, Szczawnica

Belmonte, Krynica-Zdrój

GROWTH OF THE YEAR

(najwyższy wzrost udziału rezerwacji bezpośrednich rok do roku)

FACTORY RESORT WELLNESS & SPA, Kołobrzeg

Nominowani:

Grand Laola Spa, Pobierowo

Willa Port, Ostróda

BEST DIRECT BOOKING CAMPAIGN

(najbardziej efektywna kampania digitalowa direct booking)

NOSALOWY DWÓR RESORT & SPA, Zakopane

Nominowani:

Radisson Blu, Sopot,

Gwiazda Morza Resort Spa & Sport, Władysławowo

BEST SOCIAL MEDIA

(najbardziej efektywne kanały social media w obiekcie hotelarskim)

LEMON RESORT SPA, Gródek nad Dunajcem

Nominowani:

Hotel Arłamów, Arłamów

Lidia Spa & Wellness, Darłowo


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *