Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza


To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze to, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu. Dlatego właśnie wokół zagadnień związanych z zarządzaniem hotelową recepcją skupione było kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza które odbyło się we wtorek 19 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott.




Podczas seminarium prowadzonego przez Elżbietę Nitsze, dyrektor hotelu Airport Okęcie uczestnicy, hotelarze z całej Polski, doskonalili swoje kompetencje z zakresu m.in. rekrutowania, wynagradzania, organizowania pracy, premiowania i wreszcie motywowania do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.

Podczas sesji przedpołudniowej omówiono zagadnienia związane z organizacją lobby i recepcji, zadaniami działów – obsługa gości check-in/check-out, punkt informacyjny, komunikacją, koordynacją bezpieczeństwa (np. obsługa alarmów p.poż.), ilością pracowników, a także predyspozycjami i profilem pracownika, zakresami obowiązków, grafikami pracy i procedurami bezpieczeństwa.

W części po lunchu więcej uwagi poświęcono kwestii rekrutacji, motywowania i systemów premiowych dla pracowników.

 

Uczestnicy bardzo wysoko w ankietach poszkoleniowych ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność seminarium.

Plan kolejnych szkoleń Akademii Hotelarza dostępny jest na www.akademia-hotelarza.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności