Nowy dyrektor generalny Sheratona w Sopocie

Emanuele Dalnodar objął stanowisko dyrektora generalnego hotelu Sheraton w Sopocie. Zastąpił Ivę Trifonov, która po siedmiu latach zarządzania sopockim Sheratonem została dyrektorem regionalnym hoteli Starwood w Jordanii i dyrektorem generalnym Sheratona w Ammanie. Emanuele Dalnodar posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży hotelarskiej, zawodową praktykę zdobywał w hotelach w Niemczech, Anglii i w Polsce. Współpracę z […]

Czytaj dalej


Project Management kultura zarządzania projektami w hotelarstwie

Istnieje pogląd, że zarządzanie projektami to działanie na szeroką skalę, bardzo czasochłonne, skomplikowane, wieloetapowe, pochłaniające wysokie nakłady. Faktem jest, że duże korporacje wręcz lubują się w kreowaniu zmian i wdrażaniu nowych pomysłów w oparciu o project management, a „projekt projektem pogania”. Drugą skrajnością jest działanie bez jakiegokolwiek planowania Stymulowani przez działania konkurencji i rosnące wymagania […]

Czytaj dalej


Grupa Trip z szefem hoteli w Zakopanem

Szymon Kukulski objął stanowisko dyrektora generalnego Grupy Trip Zakopane, do której należą 5-gwiazdkowy hotel Litwor, 4-gwiazdkowy Belvedere i 3-gwiazkowy Czarny Potok oraz biuro sprzedaży i dział marketingu. Szymon Kukulski z Grupą Trip związany jest od 20 lat. Od 1999 r. piastował stanowisko dyrektora hotelu Litwor. Obecnie powierzono mu załogę liczącą ponad 400 osób. Utworzenie tego […]

Czytaj dalej


Sprzedaż gastronomii na odległość

W dużych obiektach hotelarskich powyżej 200 pokoi normą jest tworzenie regionalnych biur sprzedaży w strategicznych dla takiego obiektu miejscach często znajdujących się setki kilometrów od hotelu. I to ci handlowcy, „na odległość” sprzedają ofertę obiektu. A ich znajomość poszczególnych działów hotelu musi być na najwyższym poziomie, jakby codziennie do niego przychodzili, bo jedno niedociągnięcie z […]

Czytaj dalej


Nowy dyrektor sprzedaży w City Park Hotel

Dyrektorem sprzedaży 5-gwiazdkowego City Park Hotel & Residence Poznań został Krystian Liszkowski, który związany jest z tym hotelem od ponad ośmiu lat. Rozpoczynał w dziale recepcji, następnie doświadczenie zdobywał na kolejnych szczeblach działu sprzedaży, obsługując kluczowych klientów, prowadząc negocjacje oraz pozyskujących nowych partnerów biznesowych. Jest absolwentem hotelarstwa poznańskiej AWF oraz politologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza. Zastąpił […]

Czytaj dalej


Kreatywność w branży spotkań

Organizacja spotkań to profesja, w której liczy się po pierwsze – kreatywność, po drugie – konstruktywny dialog z organizatorem. I dopiero ich wynikiem powinna być usługa dopasowana do potrzeb klienta. Jak natomiast często hotelarze podchodzą do tego tematu? Zupełnie odwrotnie… Konferencja? Może nie wszyscy hotelarze są świadomi, że wiele osób gdy myśli o spotkaniu określanym […]

Czytaj dalej


To zamek i karta tworzą pierwsze wrażenie z pokoju

System elektronicznych zamków hotelowych to wygodny sposób przyznawania dostępu do wielu pomieszczeń. Tylko karty uprawnione mogą otwierać poszczególne przejścia; recepcja decyduje, gdzie i na jak długo gość będzie miał dostęp; są trudne do skopiowania, co daje wysoki stopień bezpieczeństwa. W razie zgubienia lub kradzieży karty wystarczy zablokować zamek kartą blokującą lub wydać kolejną kartę tym […]

Czytaj dalej