Podczas pięciodniowego cyklu konferencji i warsztatów Meetings Week Poland przedstawiciele polskiej i międzynarodowej branży spotkań rozmawiali o wyzwaniach, trendach i inspiracjach. Wydarzenie prezentujące wszystkie sektory branży ma na celu edukację, integrację i promocję przemysłu spotkań. Podczas piątej edycji MWP, która odbyła się w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula) w Warszawie i zgromadziła […]
04/2017
Employer branding w hotelowym SPA
Budowanie marki firmy przyjaznej dla pracownika jest procesem długotrwałym i stosunkowo nowym. Ale większość pracodawców już wie, że lojalny i w pełni identyfikujący się z firmą pracownik jest dziś bezcennym nabytkiem. Te firmy, które tego nie rozumieją, mogą mieć kłopoty z pozyskaniem pracowników, którzy dzisiaj są bardziej wybredni niż kiedykolwiek. Zaczyna się era, w której […]
Orbis wyposażył 40 swoich hoteli w defibrylatory
Grupa Hotelowa Orbis w swoim programie „Hotel z Sercem” zainstalowała w 40 hotelach działających pod markami AccorHotels wysokiej klasy sprzęt kardiologiczny, służący do ratowania życia osób zagrożonych nagłym zatrzymaniem krążenia. Zautomatyzowane defibrylatory typu AED (Automated External Defibrillator) marki Philips zostały wyeksponowane w centralnych, ogólnodostępnych miejscach, by zminimalizować czas reakcji świadków zdarzenia. Program „Hotel z Sercem” […]
Kierunki zmian w światowym hotelarstwie
Podczas piątej edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE 2016 zorganizowanej przez „Hotelarza” i Horwath HTL w listopadzie w hotelu Sofitel Warszawa Victoria, inauguracyjny panel dotyczył kierunków zmian w światowym hotelarstwie. Jego moderatorem był David Keen, dyrektor generalny agencji QUO, specjalizującej się w tworzeniu strategii marki i zintegrowanej komunikacji. Udział w niej wzięli: Saurabh Chawla, […]
Versant Hotel & SPA Dzierżoniów
VERSANT HOTEL & SPA MIEJSCOWOŚĆ: Dzierżoniów KATEGORIA: 4**** POKOJE: 12 / MIEJSCA: 26 SALE GASTRONOMICZNE: 1 / MIEJSCA: 60 SALE KONFERENCYJNE: 1 / MIEJSCA: 60 DATA OTWARCIA: maj 2013 POMYSŁ: Nawiązania do klimatu Prowansji i związanych z nią artystów jak Cezanne, Matisse, Monet, Picasso. Każdy pokój ma indywidualny charakter, własną nazwę i odmienny motyw przewodni […]
Odbyły się targi EuroGastro razem z WorldHotel
Od 5 do 7 kwietnia w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa w Warszawie odbywały się 21. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 10. Międzynarodowymi Targami Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. To spora zmiana w kalendarzu wydarzeń targowych dla hotelarzy, gdyż przez ostatnie osiem lat WorldHotel odbywał się jesienią. Ostatecznie jednak organizatorzy zdecydowali się na wspólny termin […]
Rynek w Krakowie rozwija się stabilnie
Kraków i Warszawa to największe i najlepsze pod względem wyników rynki hotelarskie w Polsce, które zdecydowanie wyprzedzają pozostałe rynki. I właściwie tylko to je łączy. Warszawa to głównie duże hotele sieciowe, Kraków – średnie i małe hotele niezależne. Warszawa to – przynajmniej do niedawna – rynek żyjący głównie z klientów biznesowych, Kraków – przynajmniej do […]
Polskie hotelarstwo pięć lat temu przygotowywało się do Euro 2012
Charytatywne biegi na szczyt Marriotta
Odbyła się trzecia edycja Marriott Everest Run (MER) – 24-godzinnego biegu po schodach warszawskiego hotelu Marriott, w którym udział wzięło blisko 230 uczestników. Zawodnicy mieli szansę na zdobycie Mount Everestu, wbiegając 65 razy na 42. piętro hotelu. Podczas tegorocznego MER odbyła się inauguracja kampanii społecznej „Nasz Everest”, budującej wiedzę o rzadkiej chorobie Pompego. W tegorocznej […]
Miastu nie grozi nadpodaż
Podaż Kraków jest drugim największym i obok Warszawy jednym z najbardziej rozwiniętych rynków hotelowych w Polsce. Z punktu widzenia gości od rynku warszawskiego różni się przede wszystkim skalą obecnych i planowanych obiektów. W Krakowie dominują hotele średniej wielkości – przeciętna oferta obiektu to 65 pokoi. Pod względem kategoryzacji i przynależności do sieci krakowski rynek zdominowany […]