No i się spełniło. Było łatwo, przyjemnie i nudno. A już nie jest. Nie jest ani łatwo, ani nudno. Ale przyjemnie wciąż jeszcze bywa. Na przykład, otwierając promocje LOT-u, pławimy się w samych ciekawych kierunkach podróży. Tyle że pod groźbą kwarantanny. Ale o tym LOT nie informuje, zręcznie przerzucając obowiązek na potencjalnego klienta, aby się […]
09/2020
WAWEL QUEEN Kraków. Nowoczesny design z historycznymi detalami
Z szacunku do lokalizacji i ze względu na wartość historyczną budynku we wnętrzach hotelu Wawel Queen, zlokalizowanego w zabytkowej kamienicy w bezpośrednim sąsiedztwie Wawelu i Plant krakowskich, zachowano historyzujące detale w postaci sztukaterii ściennych. Motywem przewodnim hotelu jest portret kobiety w różnych odsłonach. WAWEL QUEEN MIASTO: Kraków GWIAZDKI: 4**** POKOJE: 49 / MIEJSCA: 102 SALE […]
Profesjonalna komunikacja w recepcji SPA
Recepcja SPA to miejsce, które koordynuje cały ruch. Jest pierwszym i ostatnim miejscem, gdzie gość ma kontakt z hotelowym SPA. Od tego, w jaki sposób zarządzamy informacjami w recepcji SPA, bardzo wiele zależy. Profesjonalna komunikacja nie tworzy się sama, trzeba ją dokładnie zaplanować i ustalić zasady, które będą przez wszystkich realizowane. Nad organizacją pracy recepcji […]
Z czynnikiem antybakteryjnym
Teraz znacznie częściej niż jeszcze pół roku temu zwracamy uwagę na higienę, zwłaszcza tę osobistą: myjemy i odkażamy ręce po przyjściu do domu, dezynfekujemy telefony itp. W przestrzeni publicznej i miejscach takich jak sklepy, biura oraz hotele mamy obowiązek przestrzegać norm higienicznych. Jako dostawca produktów do przestrzeni komercyjnych, w kwestii podwyższonej higieny rekomendujemy tapety z […]
Warto zwracać uwagę na standardy
Wszystkie czołowe sieci hotelowe posiadają swoje specyfikacje dotyczące wykładzin hotelowych, czyli najważniejsze parametry, jakie powinna posiadać wykładzina, aby mogła być użytkowana w konkretnym hotelu / marce hotelowej – przede wszystkim jest to tkana wykładzina w technologii axminster o składzie runa 80 proc. wełny i 20 proc. poliamidu. Warto zwracać uwagę na te standardy i śledzić, […]
Nowy trend w aranżacji wnętrz – ścieżki z wykładzin
Przy wyborze materiałów wykończeniowych na powierzchnie podłogowe w hotelach warto zdecydować się na produkty wytrzymałe, łatwo zmywalne i bakteriostatyczne. W pomieszczeniach wymagających częstego czyszczenia idealnie sprawdzą się wykładziny elastyczne PCV w technologii Digital Printing z możliwością indywidualnego nadruku, panele winylowe oraz tkane wykładziny winylowe. Te rozwiązania są wyjątkowo wytrzymałe, posiadają wysoką odporność na ścieranie oraz […]
Bezpieczne wykładziny i okleiny
Wykładziny hotelowe i okleiny stanowią największą pod względem metrów kwadratowych powierzchnię pokoi i znaczącą całego hotelu. I zbierają różne „paprochy”. Jak zadbać o to, aby były one bezpieczne w czasach COVID i żeby goście mieli świadomość, że są bezpieczne. Czy pod tym kątem są jakieś rodzaje wykładzin/oklein łatwiejsze do utrzymania i zabezpieczenia? Na co hotelarze […]
Śniadania w hotelach – dziś
To, co się najbardziej zauważalnie zmieniło po wybuchu pandemii w funkcjonowaniu hoteli, oprócz wszechobecnych maseczek, przyłbic i środków dezynfekujących, to forma podawania śniadań. A jak wiadomo, śniadania – poza tym, że to najważniejszy posiłek dnia – są dla gościa jednym z podstawowych kryteriów oceny hotelu i satysfakcji z pobytu. Teraz stały się wyzwaniem logistycznym, bo […]
GUEST EXPERIENCE 4.0 Dla wszystkich i dla nikogo, czyli co zrobić, by budować „odporność biznesową”
Ostatnie kilka tygodni to m.in. wiele rozmów z hotelarzami na temat przyszłości rynku hotelowego. Rozmów kończących się zwykle pytaniem: „Jak myślisz, jak to będzie?”, „Czy będzie tak źle, jak się zapowiada?”, „Kiedy będzie ten najgorszy czas?”, „Co nas czeka?”. Jestem dosyć ostrożna w odpowiedziach, bo różne są intencje tych pytań i nastroje pytających. Z drugiej […]
Co to jest pre-opening
Ciężko znaleźć prosty odpowiednik w języku polskim – „przedotwarcie”, „okres przed otwarciem hotelu”? Niewątpliwie jest to najważniejszy, najbardziej intensywny, najbardziej kreatywny okres w funkcjonowaniu hotelu. W tym okresie kładziemy podwaliny pod organizację pracy każdego działu, ale także pod komunikację z gośćmi i z pracownikami. Nie odkryję Ameryki pisząc, że najważniejszym zasobem hotelu są ludzie, a […]