Optymalizacja kosztów w Akademii Hotelarza

W czwartek 8 grudnia odbyło się siódme i zarazem ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone optymalizacji kosztów w hotelu. W semanarium wzięło udział 10 managerów hoteli z całej Polski. Pod okiem Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego Q Hotels, uczestnicy mogli poznać systemy stosowane przez inne obiekty i skonfrontować własne doświadczenie […]

Czytaj dalej


Zarządzanie hotelową restauracją w Akademii Hotelarza

Większość restauracji hotelowych może uzyskiwać znacznie lepsze wyniki dzięki zastosowaniu analityki i skutecznemu wyeliminowaniu nadużyć. Jak robić to w praktyce? Temu poświęcone było kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni czwartek 3 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Specjalistyczne warsztaty prowadził Andrzej Przeniosło, niekwestionowany autorytet w dziedzinie hotelowej gastronomii, obecnie prowadzący […]

Czytaj dalej


W Akademii Hotelarza o Revenue Management

W czwartek 20 października odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów dla hotelarskich profesjonalistów, tym razem poświęcone podstawowym elementom optymalizowania zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Już 24 listopada odbędą się natomiast praktyczne warsztaty, gdzie uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć na konkretnych przykładach zdobytą wiedzę. Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w […]

Czytaj dalej


Revenue w Akademii Hotelarza

W czwartek 9 czerwca odbyło się kolejne z tegorocznych warsztatów z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone praktycznemu zastosowaniu Revenue Management. Nasz ekspert, Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group, omówił m.in. zagadnienia związane ze wskaźnikami stosowanymi przy zarządzaniu przychodami, ćwiczeniami i case study, segmentacją rynkową, a także metodami optymalizacji. W II części szkolenia […]

Czytaj dalej


Optymalizowanie kosztów z Akademią Hotelarza

31 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Spotkanie prowadzone przez Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego sieci Q Hotels poświęcone były optymalizacji kosztów w hotelarstwie. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się obecnie hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w […]

Czytaj dalej


Optymalizowanie zysku z pokoi w Akademii Hotelarza

17 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, było optymalizowanie zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać […]

Czytaj dalej


Skuteczne zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza

W środę 24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych, stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu. Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy-praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, ale także praktyk […]

Czytaj dalej


Praktycznie o Revenue Management

W warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z jesiennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania polityki revenue management. Był to cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Uczestnicy bardzo […]

Czytaj dalej


Powrót Akademii Hotelarza

Akademia Hotelarza powróciła ze stacjonarnymi szkoleniami. W czwartek 7 października w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze w tym roku specjalistyczne seminarium dla hotelarzy, poświęcone maksymalizowaniu zysku z każdego sprzedanego pokoju. Warsztaty odbyły się w bardziej kameralnym gronie niż miało to miejsce w latach ubiegłych, jednak sprzyjało to bezpośrednim interakcjom i stworzyło możliwość […]

Czytaj dalej


Revenue management w czasach pandemii

We wtorek 29 września odbyło się pierwsze stacjonarne, po 6 miesięcznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W nowej rzeczywistości w hotelu Courtyard by Marriott doskonaliliśmy kompetencje uczestników z zakresu zarządzania ceną w hotelu. Rynek hotelowy w najbliższych miesiącach szczególnie mocno odczuje ograniczenie popytu gości hotelowych. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować […]

Czytaj dalej