Zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza

W hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem specjalistycznych warsztatów, prowadzonych przez Dominikę Romel, dyrektor generalną hotelu Hampton by Hilton w Gdańsku, było efektywne zarządzanie hotelową recepcją. To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od […]

Czytaj dalej


AH: Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu

W czwartek 15 czerwca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się ostatnie z wiosennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone skutecznemu budowaniu i zarządzaniu działem sprzedaży w hotelu. Specjalistyczne warsztaty dla praktyków branży hotelowej prowadził Artur Derela, dyrektor warszawskiego pięciogwiazdkowego hotelu Renaissance, wcześniej przez ponad 20 lat związany z Grupą Orbis. Uczestnicy […]

Czytaj dalej


AH: Dyrektor hotelu – strateg i lider

W czwartek 11 maja odbyło się czwarte z tegorocznych seminariów szkoleniowych Akademii Hotelarza dla hotelarskich profesjonalistów, tym razem poświęcone doskonaleniu kompetencji dyrektorów hoteli. Specjalistyczne warsztaty prowadził Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotels. Nasz ekspert podzielił się z uczestnikami swoją wiedzą, doświadczeniem i podpowiedział konkretne techniki poprawy skuteczności decyzji biznesowych. Zwrócił także uwagę na rozwój takich […]

Czytaj dalej


AH: Praktycznie o kształtowaniu cen w hotelach

W czwartek 27 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone praktycznemu zastosowaniu polityki revenue management. W specjalistycznych warsztatach prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce Satoria Group, wzięło udział kilkunastu hotelarskich profesjonalistów z całej Polski. Uczestnicy podczas całkodziennych warsztatów doskonalili swoje kompetencje z zakresu […]

Czytaj dalej


Optymalizacja kosztów z Akademią Hotelarza

W ostatni czwartek 30 marca odbyło się kolejne ze szkoleń dla hotelarskich profesjonalistów z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem wydarzenia była „Optymalizacja kosztów w hotelu”, a spotkanie prowadziła Elżbieta Nitsze, jedna z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych dyrektorek generalnych hoteli w Polsce, laureatka tytułu „Hotelarz Roku”, a od dwóch lat dyrektor generalna i prezes zarządu Belvedere […]

Czytaj dalej


Revenue w Akademii Hotelarza

Kilkunastu hotelarzy z całej Polski uczestniczyło w pierwszym z tegorocznych seminariów szkoleniowych z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się w czwartek 23 lutego w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu maksymalizacji zysku ze sprzedaży pokoi hotelowych. Merytoryczne warsztaty zostały przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała […]

Czytaj dalej


Optymalizacja kosztów w Akademii Hotelarza

W czwartek 8 grudnia odbyło się siódme i zarazem ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone optymalizacji kosztów w hotelu. W semanarium wzięło udział 10 managerów hoteli z całej Polski. Pod okiem Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego Q Hotels, uczestnicy mogli poznać systemy stosowane przez inne obiekty i skonfrontować własne doświadczenie […]

Czytaj dalej


Zarządzanie hotelową restauracją w Akademii Hotelarza

Większość restauracji hotelowych może uzyskiwać znacznie lepsze wyniki dzięki zastosowaniu analityki i skutecznemu wyeliminowaniu nadużyć. Jak robić to w praktyce? Temu poświęcone było kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni czwartek 3 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Specjalistyczne warsztaty prowadził Andrzej Przeniosło, niekwestionowany autorytet w dziedzinie hotelowej gastronomii, obecnie prowadzący […]

Czytaj dalej


W Akademii Hotelarza o Revenue Management

W czwartek 20 października odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów dla hotelarskich profesjonalistów, tym razem poświęcone podstawowym elementom optymalizowania zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Już 24 listopada odbędą się natomiast praktyczne warsztaty, gdzie uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć na konkretnych przykładach zdobytą wiedzę. Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w […]

Czytaj dalej


Revenue w Akademii Hotelarza

W czwartek 9 czerwca odbyło się kolejne z tegorocznych warsztatów z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone praktycznemu zastosowaniu Revenue Management. Nasz ekspert, Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group, omówił m.in. zagadnienia związane ze wskaźnikami stosowanymi przy zarządzaniu przychodami, ćwiczeniami i case study, segmentacją rynkową, a także metodami optymalizacji. W II części szkolenia […]

Czytaj dalej