Kibice skarżą się na hotelarzy?

Do Federacji Konsumentów codziennie zgłasza się kilkudziesięciu obcokrajowców, którzy czują się oszukani przez polskich usługodawców czy sprzedawców – donosi „Dziennik Gazeta Prawna”. Największy problem goście z zagranicy mają z rezerwacjami miejsc noclegowych. „Andrzej Bućko, prawnik z Federacji Konsumentów, mówi, że większość skarży się na to, że anulowano im rezerwację bez wcześniejszego uprzedzenia. Problem dotyczy przede wszystkim pensjonatów, moteli czy hosteli. Problem ten dotyczy nie tylko kibiców zagranicznych, lecz także krajowych. Jeszcze przed Euro codziennie po kilkudziesięciu dzwoniło do Federacji ze skargą na pensjonaty. Obcokrajowy skarżą się też na polskich sklepikarzy, którzy nie chcą przyjmować od nich zwrotu towarów.”

 

Do hoteli goście nie mieli większych zastrzeżeń, co jeszcze raz potwierdziło wysoki poziom usług oferowanych przez polskie obiekty. Choć z tytułu informacji „Gazety Prawnej” mogłoby wynikać coś innego. To pokazuje zresztą „PR-owski” problem branży, gdyż zazwyczaj gdy pojawiają się informacje z sektora noclegowego to dotyczą one albo ekstremów cenowych albo nie samych hoteli tylko różnego rodzaju nieskategoryzowanych (a czasami nawet nie zarejestrowanych) obiektów noclegowych. A wszystko idzie na karb mitycznych hotelarzy.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *