Wrocław: pierwszy PURO Hotel

1 kwietnia w centrum Wrocławiu ruszył pierwszy hotel innowacyjnej polskiej sieci PURO, która chce łączyć oryginalny design i najnowsze rozwiązania technologiczne z przystępną ceną. Hotel oferuje 102 pokoje, ale nie ma recepcji. Goście meldują się samodzielnie w check – in kiosku, a w każdym pokoju znajduje się dotykowy panel sterujący, który służy do ustawienia klimatyzacji, natężania i koloru światła LED-owego, pobudki itp. Pokój kosztuje 240 zł.


PURO Hotels to polska sieć, stworzona przez norweską grupę kapitałową Genfer, która wcześniej zaangażowana była w sieć Qubus. Nazwa sieci pochodzi od hiszpańskiego słowa „puro” czyli „prosty”, co oznaczać ma w tym przypadku prostą, niemal bezosobową, obsługę. Kolejny hotel sieci powstać w Krakowie, gdzie kupiono już działkę przy dworcu PKP, a następny w Warszawie. W ciągu pięciu lat sieć chce otworzyć w Polsce ok. dziesięciu takich obiektów w centrach największych miast. PURO stawia na najnowsze rozwiązania pod względem designu (czego przejawem jest np. połączenie pokoju z łazienką wydzielone jedynie szybą) i nowoczesnych technologii, co ograniczyć ma obecność obsługi hotelowej do minimum (stąd brak recepcji, części restauracyjnej i rekreacyjnej, sieć chce oferować gościom zniżki z pobliskich restauracjach i obiektach SPA, ale we Wrocławiu na razie nie udało się ich jeszcze wynegocjować). – Zależy nam na tym, by goście płacąc za PURO Hotel mieli świadomość, że płacą jedynie za rzeczy, z których korzystają i że nie muszą pokrywać kosztów utrzymania restauracji czy siłowni – mówił Rune Askevold, dyrektor generalny Puro Hotels, zapowiadając uruchomienie tej sieci. –Taka filozofia pozwoliła nam na stworzenie nowego modelu biznesowego w branży hotelarskiej, który zapewnia luksusowe warunki za przystępną cenę. Skoncentrowaliśmy się na rzeczach najważniejszych dla gościa, mając świadomość, że im większa automatyzacja rozwiązań tym niższe koszty stałe funkcjonowania obiektu, a w konsekwencji niższa cena usługi hotelowej. Oferta będzie dopasowana do potrzeb współczesnego podróżującego biznesmena, aby zapewnić mu funkcjonalne i zaawansowane technologicznie środowisko, w którym można wygodnie i łatwo pracować jak w warunkach biurowych, a jednak z dala od biura. Hotel oferuje pokoje o pow. 14–16 mkw. z bezpłatnym dostępem do internetu i rozmów telefonicznych, możliwością podłączenia swojego sprzętu (laptop, iPhone, mp3) do 40-calowego telewizora za pomocą specjalnej konsoli, sejfem, klimatyzacją i ekskluzywnymi łóżkami marki Hilding. Hotel oferuje też otwartą przestrzeń w lobby z komputerami, bezpłatnym dostępem do Wi-Fi i kawą w barze lub na patio, gdzie można zająć się pracą, ale też nawiązać znajomości lub po prostu się zrelaksować. Dostępne są też trzy sale konferencyjne od 23 do 48 kw.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *