Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » NASZE SZKOLENIA, POLECAMY (1) » Zarządzanie kosztami w ramach Akademii Hotelarza

Zarządzanie kosztami w ramach Akademii Hotelarza


W czwartek odbyło się drugie z tegorocznych szkoleń w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania było zarządzanie kosztami w hotelarstwie.

W latach 2008 – 2013 przychód na pokój (RevPAR) spadł w większości hoteli w Polsce, mimo że mieliśmy w tym okresie wzrost PKB o ok. 20%. Inflacja w tym okresie wyniosła ponad 15%. Dzisiaj wszyscy wiemy, że nie jest możliwe osiągnięcie zadowalających zysków bez wnikliwej kontroli kosztów. Dlatego nasi eksperci podczas szkolenia podsunęli uczestnikom wskazówki, dzięki którym będą mogli poczynić oszczędności na działalności operacyjnej, bez pogorszenia jakości usług.



Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL Polska, ekspert z wieloletnim doświadczeniem, który doradzał wiodącym sieciom hotelowym, funduszom, deweloperom i indywidualnym inwestorom, podzielił się z uczestnikami swoją wiedzą z zakresu negocjacji zakupów do hotelu, metod zapobiegania zatorom płatniczym, oraz outsourcingu usług i personelu.



Elżbieta Nitsze, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży - Elbest Hotels, która na co dzień zarządza marketingiem i sprzedażą 12 obiektów hotelowych grupy omówiła z uczestnikami tematy zwizane z zarządzaniem procesem zakupowym hotelu i restauracji, optymalizacji wydatków na sprzedaż i marketing, oraz metody wyboru najlepszych ofert do hotelu.

Uczestnicy bardzo wysoko ocenili w ankietach poszkoleniowych zarówno poziom szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.

Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 10 kwietnia. Spotkanie poświęcone będzie sprzedaży i marketingowi w internecie.

Szczegóły na www.akademiahotelarza.com







Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.
Bezpłatny newsletter
Najnowsze informacje
2017-01-15 Wzrost przychodów Profitroom o 52% – podsumowanie roku 2016
2017-01-13 IBB otwiera hotel na Malcie
2017-01-12 Przylotniskowy Hilton w Balicach wzmacnia marketing
2017-01-11 Trendy turystyczne i plany Polaków na rok 2017 według Hiltona
2017-01-11 Hotel Waldorf Astoria w Nowym Jorku zostanie zamknięty
2017-01-11 Za oceanem rośnie hotel z polskich modułów
więcej...

Na piszemy:

Get Adobe Flash player



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA