Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Zarządzanie kosztami w ramach Akademii Hotelarza

Zarządzanie kosztami w ramach Akademii Hotelarza


W czwartek odbyło się drugie z tegorocznych szkoleń w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania było zarządzanie kosztami w hotelarstwie.

W latach 2008 – 2013 przychód na pokój (RevPAR) spadł w większości hoteli w Polsce, mimo że mieliśmy w tym okresie wzrost PKB o ok. 20%. Inflacja w tym okresie wyniosła ponad 15%. Dzisiaj wszyscy wiemy, że nie jest możliwe osiągnięcie zadowalających zysków bez wnikliwej kontroli kosztów. Dlatego nasi eksperci podczas szkolenia podsunęli uczestnikom wskazówki, dzięki którym będą mogli poczynić oszczędności na działalności operacyjnej, bez pogorszenia jakości usług.



Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL Polska, ekspert z wieloletnim doświadczeniem, który doradzał wiodącym sieciom hotelowym, funduszom, deweloperom i indywidualnym inwestorom, podzielił się z uczestnikami swoją wiedzą z zakresu negocjacji zakupów do hotelu, metod zapobiegania zatorom płatniczym, oraz outsourcingu usług i personelu.



Elżbieta Nitsze, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży - Elbest Hotels, która na co dzień zarządza marketingiem i sprzedażą 12 obiektów hotelowych grupy omówiła z uczestnikami tematy zwizane z zarządzaniem procesem zakupowym hotelu i restauracji, optymalizacji wydatków na sprzedaż i marketing, oraz metody wyboru najlepszych ofert do hotelu.

Uczestnicy bardzo wysoko ocenili w ankietach poszkoleniowych zarówno poziom szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.

Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 10 kwietnia. Spotkanie poświęcone będzie sprzedaży i marketingowi w internecie.

Szczegóły na www.akademiahotelarza.com







Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

400 prac polskich artystów we wnętrzach hotelu Raffles Europejski w Warszawie

W pierwszym kwartale przyszłego roku pierwszych gości przyjmie długo oczekiwany Raffles Europejski w Warszawie. Hotel odda do dyspozycji gości 106 pokoi i apartamentów, SPA, centrum (...)

Qubus z nowym hotelem w Katowicach?

Spółka Qubus Hotel System  uzyskała decyzję o rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku usługowo-biurowego w Katowicach na hotel, który miałby powstać w biurowcu na rogu (...)

Jan Wróblewski podczas Hotel Trends Poland&CEE

Jan Wróblewski, współzałożyciel i współwłaściciel rodzinnego holdingu Zdrojowa Invest & Hotels z Kołobrzegu, weźmie udział w panelu „Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki (...)

Nowa dyrektor sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź

Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Płauszewską-Dekę, która zajmowała to stanowisko od (...)

Anna Gasińska – dyrektor hoteli Kossak i Senacki w Krakowie – w panelu dyrektorów podczas konferencji Hotel Trends

Anna Gasińska, Hotelarz Roku 2016 w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego, weźmie udział w panelu „Dyrektorzy generalni o polskim rynku hotelarskim” podczas konferencji Hotel Trends (...)
Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA