Zarządzanie kosztami w ramach Akademii Hotelarza

W czwartek odbyło się drugie z tegorocznych szkoleń w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania było zarządzanie kosztami w hotelarstwie. W latach 2008 – 2013 przychód na pokój (RevPAR) spadł w większości hoteli w Polsce, mimo że mieliśmy w tym okresie wzrost PKB o ok. 20%. Inflacja w tym okresie wyniosła ponad 15%. Dzisiaj wszyscy wiemy, że nie jest możliwe osiągnięcie zadowalających zysków bez wnikliwej kontroli kosztów. Dlatego nasi eksperci podczas szkolenia podsunęli uczestnikom wskazówki, dzięki którym będą mogli poczynić oszczędności na działalności operacyjnej, bez pogorszenia jakości usług. Janusz Mitulski, partner w Horwath HTL Polska, ekspert z wieloletnim doświadczeniem, który doradzał wiodącym sieciom hotelowym, funduszom, deweloperom i indywidualnym inwestorom, podzielił się z uczestnikami swoją wiedzą z zakresu negocjacji zakupów do hotelu, metod zapobiegania zatorom płatniczym, oraz outsourcingu usług i personelu. Elżbieta Nitsze, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży - Elbest Hotels, która na co dzień zarządza marketingiem i sprzedażą 12 obiektów hotelowych grupy omówiła z uczestnikami tematy zwizane z zarządzaniem procesem zakupowym hotelu i restauracji, optymalizacji wydatków na sprzedaż i marketing, oraz metody wyboru najlepszych ofert do hotelu. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili w ankietach poszkoleniowych zarówno poziom szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy. Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 10 kwietnia. Spotkanie poświęcone będzie sprzedaży i marketingowi w internecie. Szczegóły na www.akademiahotelarza.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *