Zarządzanie ceną i dystrybucją w ramach Akademii Hotelarza

Strategii zarządzania ceną w hotelarstwie poświęcone było kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, które odbyło się w warszawskim hotelu Airport Okęcie. Agnieszka Kasprzak, revenue manager w Louvre Hotels Group, przedstawiła uczestnikom zagadnienia związane z definiowaniem rodzajów ofert oraz właściwym budowaniem struktury cen z uwzględnieniem marży, rabatu, warunków sprzedaży; a także efektami i ryzykiem wprowadzenia oferty. Podczas bloku popołudniowego uczestnicy mieli okazję doskonalić swoje umiejętności na przykładach, a rozwiązania konfrontować z opinią fachowca. Całe szkolenie zostało bardzo wysoko ocenione przez uczestników, którzy w poszkoleniowych ankietach szczególnie wyróżniali jego praktyczny aspekt i możliwość zastosowania rozwiązań w soich obiektach.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *