Profitroom uzyskał status Google Partner Premier

Firma Profitroom jako z jedna zaledwie z kilkunastu w Polsce i jedyna działająca wyłącznie dla branży hotelarskiej, po weryfikacji przez Google dotychczasowych wyników prac agencji marketingowych otrzymała certyfikat Google Partner Premier. Trzy lata temu amerykański gigant uruchomił program Google Partners, dzięki któremu firmy świadczące usługi z zakresu marketingu internetowego mogły zdobyć certyfikat potwierdzający ich doświadczenie i umiejętności w tym zakresie Do niedawna firma Google prowadziła równolegle dwa programy i w ramach nich kategoryzowała agencje zajmujące się kampaniami AdWords. Niedawno zdecydowała się jednak na ujednolicenie statusów „Google Partners” i „Autoryzowany Partner MSP AdWords”. Z końcem czerwca wszystkie agencje zostały objęte programem Google Partners, a ich jakość sklasyfikowano poprzez przyznanie zwykłego statusu Google Partner lub, dla najlepszych firm, prestiżowego certyfikatu Google Partner Premier (na rynku polskim oznaczone jako Google Partner Premium). Dzięki temu łatwiejszy ma być wybór profesjonalnego partnera do wspólnych działań w zakresie reklamy AdWords i weryfikacja, czy konkretna agencja, z której usług korzystają, jest godna zaufania i spełnia najwyższe standardy Google. Profitroom, który specjalizuje się w budowaniu wizerunku silnych marek hotelowych, współpracuje z Google od lat i posiadał status Partnera. Wysiłki w zakresie reklamy online zostały nagrodzone poprzez nadanie firmie statusu Partnera Premium. Wpływ na to miała długa historia współpracy z hotelami w zakresie kampanii AdWords, bardzo dobry wynik jakościowy tych kampanii, wysoka aktywność ze względu na liczbę prowadzonych kampanii, wielkość budżetów i umiejętność wykorzystywania różnych form reklamy. – Uzyskanie statusu Google Partner Premier było dla nas ważne, ponieważ ten program niesie korzyści dla naszych klientów. Jako jedna z nielicznych firm dostajemy szczególne wsparcie od Google w postaci ścisłej współpracy, szkoleń, wsparcia w układaniu procedur, aby najefektywniej jak to możliwe, zarządzać kampaniami w branży hotelarskiej – podkreśla Marcin Dragan, dyrektor zarzadzający w Profitroom. Ściślejsza współpraca z ekspertami Google to dla hoteli szansa na maksymalizację konwersji, a więc liczby rezerwacji dokonanych po zapoznaniu się z reklamą w wyszukiwarce lub sieci reklamowej Google. To także skuteczniejsze osiąganie innych wyznaczonych celów, niezwiązanych z rezerwacją noclegów, którymi mogą być np. pozyskiwanie klientów zainteresowanych konferencjami czy sprzedaż usług SPA.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *