Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Bez kategorii, Z Branży » Kolejny soft brand w portfolio Best Western

Kolejny soft brand w portfolio Best Western


Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western.


Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom możliwość funkcjonowania pod soft brandem w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay CollectionSM by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western), a także upscale oraz upper upscale (BW Premier Collection®).

– Coraz więcej hoteli w Ameryce Północnej oraz na innych kontynentach decyduje się na niezależne funkcjonowanie, ponieważ oczekują elastyczności oraz wolności od wymogów marki, przy jednoczesnym poszukiwaniu alternatywnych źródeł biznesu, programu lojalnościowego oraz solidnego systemu rezerwacyjnego – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts.

– Obecnie nikt nie oferuje hotelarzom soft brandu w segmencie upper midscale, dlatego poprzez dywersyfikację naszych propozycji możemy pozyskać udział w rynku i osiągnąć efekt skali. Jednocześnie, cieszymy się, że możemy zaproponować miejsce na hotelarskiej mapie wysokiej jakości niezależnym hotelom o ogromnym potencjale, a także wspierać je poprzez nasze zasoby. Wierzymy, że to model win-win – dodał Kong.

Dwa pierwsze obiekty, które dołączyły do BW Signature Collection by Best Western znajdują się w stanach Vermont i Nowy Jork – Killington Mountain Lodge (Killingotn, Vermont) oraz Brooklyn Way Hotel (Brooklyn, Nowy Jork).
Hotele dołączające do nowego brandu będą wdrażane w ramach sprawnej i szybkiej aktywacji, z niemalże natychmiastowym dostępem do wysokiej jakości systemów zarządzania przychodami, wsparcia w zakresie sprzedaży oraz udziału w targach, programów marketingowych, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego, globalnego systemu rezerwacyjnego oraz szeregu innych korzyści.
Aby dołączyć do nowej marki, hotele będą musiały utrzymać poziom zadowolenia użytkowników TripAdvisor® na poziomie co najmniej 4,0 oraz spełnić dodatkowe standardy. Best Western zakłada, że do 2020 roku co najmniej 100 obiektów będzie funkcjonować w ramach marki bądź w trakcie przygotowań do aktywacji.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Nowa dyrektor ibis Styles Gniezno

Dyrektorem ibisa Styles Gniezno została Monika Pawlik, która od czerwca pracowała jako manager gastronomii tego hotelu. Wcześniej przez 13 lat związana była z gastronomią Pałacu (...)

Praktycznie o revenue management w Akademii Hotelarza

Praktyczne zastosowanie „Revenue management”, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni 7 grudnia w hotelu (...)

Budimex wybuduje hotel w Uniejowie za ponad 65 mln zł

Budimex został wybrany generalnym wykonawcą Aparthotelu Uniejów (ostatecznie obiekt ma zostać skategoryzowany na 4-gwiazdki). Łączna wartość inwestycji to 65 mln 128 tys. zł, a budowa (...)

Z Marriotta w Sopocie do Hamptona by Hilton Gdańsk Lotnisko

Kamil Lipski, przez ostatnie 6 lat dyrektor sprzedaży w hotelu Sopot Marriott Resort&Spa (funkcjonującego wcześniej pod nazwą Mera Spa Hotel), objął stanowisko zastępcy dyrektora generalnego (...)

Michał Całka na czele Holiday Inn Dąbrowa Górnicza

Michał Całka został dyrektorem generalnym hotelu Holiday Inn w Dąbrowie Górniczej. Zastąpił Macieja Kaczmarczyka, który został dyrektorem ds. rozwoju i inwestycji w tej samej spółce (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA