Warszawa w rytmie ibis MUSIC

W środę 8 maja, na scenie hotelu ibis Warszawa Stare Miasto wystąpili Linia Nocna i Oly. Koncert wschodzących talentów to część globalnej kampanii ibis MUSIC, realizowanej we współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group i Spotify. Obejmuje ona serię 44 kameralnych koncertów w 17 krajach na całym świecie. Finaliści muzycznej rywalizacji wystąpią w strefie marki ibis na jednym z największych festiwali muzycznych w Europie – Sziget Festival 2019, a zwycięzca otrzyma szansę na rozwój kariery. Na laureatów czeka możliwość współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group.

Agnieszka Kalinowska (Grupa Accor), Oly, Stefan Potocki (Grupa Orbis)

Ten wieczór należał do miłośników muzyki elektronicznej i alternatywnej – tak w dużym skrócie można podsumować koncert, który odbył się 8 maja w hotelu ibis Warszawa Stare Miasto. Wśród publiczności nie zabrakło znanych nazwisk ze świata polskiego showbiznesu oraz artystów, którzy rozpoczynają swoją muzyczną karierę. W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Julia Wróblewska, Adrian Kowalski czy Mery Spolsky. – Wyróżnikiem hoteli ibis na całym świecie jest dziś to, że goście mogą w nich regularnie posłuchać muzyki na żywo – staje się ona tym samym częścią unikatowego doświadczenia z pobytu. Jako marka, ibis chcem także wspierać początkujących artystów w ich dążeniu do wymarzonej kariery. Kampania ibis MUSIC to nasz sposób na realizację tego celu  – mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR,  Events & Sponsoring Manager Poland & Baltic States w Grupie Accor.

Linia Nocna

Linia Nocna to elektroniczny duet stworzony przez Monikę Mimi Wydrzyńską i Mikołaja Trybulca. Zespół zadebiutował w czerwcu 2017 roku singlem "Znikam na chwilę", za który otrzymali nagrodę redakcji Chillizet w plebiscycie na "Chilloutowy utwór roku 2017". W marcu ubiegłego roku na rynku ukazał się debiutancki album zespołu o tym samym tytule. Krążek zdobył nominację do nagrody Fryderyki 2019 w kategorii Album Roku. Z kolei pod pseudonimem Oly. kryje się Aleksandra Komsta, pochodząca z Nałęczowa przedstawicielka alternatywnego popu. Zadebiutowała w serwisie YouTube w 2013 roku, gdzie udostępniała swoje wykonania na autorskim kanale. Debiutancki album Oly. "Home" pojawił się w sprzedaży wiosną 2015 roku nakładem wytwórni Nextpop, a 3 lata później artystka wydała kolejny krążek o tytule "Rzeczy których nie mówię, kiedy jestem dorosła". W kampanii ibis MUSIC biorą udział cztery państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry. Na pięciu koncertach wystąpi w sumie 10 wschodzących, lokalnych artystów.

Oly


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *