Fundacja Polskie Hotele Niezależne podpisała umowy o współpracy z Grupą Arche SA, Focus Hotels i Hotelami Nosalowy, promując ideę Polskich Marek Hotelowych.

Jak podkreślają inicjatorzy umowy, współpraca ma wzmocnić świadomość wspólnej sprawczości i potencjału zintegrowanego środowiska hotelarskiego, co ma przełożyć się na realny wpływ na rozwój branży oraz korzystne dla hotelarzy i polskiej turystyki zmiany systemowe. „Hotelarz”, lider mediów hotelowych w Polsce, objął przedsięwzięcie patronatem medialnym.
– Naszą wspólną rolą jest integracja środowiska. Partnerstwo i współpraca daje nam gwarancję skutecznej realizacji działań na rzecz całej branży – mówi Elżbieta Lendo, prezes Fundacji Polskie Hotele Niezależne. Wspólny projekt ma służyć budowaniu wysokich standardów, promocji polskiego hotelarstwa i turystyki oraz podnoszeniu rangi zawodu hotelarza.
… oraz powiększają się o sieć Q Hotel i kompleks Termy Karkonosze
Do sieci marketingowej Polskie Hotele Niezależne przystąpiły polska sieć Q Hotel z sześcioma obiektami miejskimi oraz kompleks Termy Karkonosze Resort & SPA w Staniszowie.
Do sieci Q Hotel należą pod dwa obiekty w Krakowie i Wrocławiu, a także w Gdańsku i Katowicach, łącznie z blisko 750 pokojami. W Sopocie powstaje kolejny z 220 pokojami. Z kolei Termy Karkonosze Resort & SPA to jeden z najbardziej rozpoznawalnych kompleksów wypoczynkowych na Dolnym Śląsku, łączący dwa odrębne koncepty: 5-gwiazdkowy hotel oraz kameralne wille. W sumie to 178 pokoi i apartamentów.
– Bardzo się cieszę na tę współpracę. Wspólne działania i wzajemne dzielenie się ideami bardzo ważny element funkcjonowania w branży – komentuje Elżbieta Lendo, prezes PHN. Polskie Hotele Niezależne to grupa zrzeszająca obiekty o zróżnicowanym systemie standardów, wspólnej i spójnym DNA polskiej gościnności oraz wspólnych działaniach marketingowych, system rezerwacyjny, wspólny program lojalnościowy i działania zwiększające ich konkurencyjność wobec globalnych marek. Obecnie skupia ponad 70 obiektów.










Dodaj komentarz