BLIŻEJ HILTON WARSAW

Agencja PR Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę hotelu Hilton Warsaw, którego otwarcie planowane jest w pierwszym półroczu tego roku. Do zadań agencji należy opracowanie programu i strategii PR, którego celem będzie budowa pozytywnego wizerunku Hilton Warsaw. Prowadzone przez agencję aktywności obejmują także działania z zakresu media relations w związku z otwarciem nowego hotelu i wprowadzeniem marki Hilton na polski rynek. Kontrakt Partner of Promotion z Hilton Warsaw jest bezterminowy. Dotychczas Hilton nie współpracował w Polsce z żadną agencją PR.

Źródło: PIAR.PL(2007-03-01) str.: 12


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *