Ruszyła akcja promocyjna „Lubelszczyzny”











1 września rozpoczyna się największa akcja promocyjna „Lubelszczyzny” w 2007 r. Kampania reklamowa przygotowana przez lubelską agencją reklamową Vena Art obejmie swoim zasięgiem obszar województwa lubelskiego. Celem kampanii jest budowanie wśród mieszkańców świadomości posiadania w regionie markowych produktów i usług oraz nakłonienie przedsiębiorców do ubiegania się o znak marki „Lubelskie”. Projekt budowania marki regionalnej jest działaniem długofalowym. Drugi etap kampanii w 2008 roku zakłada promocję towarów i usług oznaczonych marką „Lubelskie” na terenie kraju oraz Unii Europejskiej. Obecnie już trwają prace nad przygotowaniem wniosku o dofinansowanie tej kampanii ze środków UE.




Wszyscy przedsiębiorcy, którzy mają zarejestrowaną działalność na terenie województwa lubelskiego mogą podjąć starania o uzyskanie marki „Lubelskie”. Procedura pozyskania znaku oraz jego użytkowanie jest bezpłatne. Natomiast każdy przedsiębiorca, który ubiega się o nadanie marki może liczyć na bezpłatne szkolenia m.in. z takich dziedzin jak zarządzanie, Public Relations, promocja przedsiębiorstwa, prawo patentowe, czy obsługa klienta, a po nadaniu certyfikatu jakości na efektywną kampanię reklamową w kraju i zagranicą.

Wszelkie informacje, regulaminy i formularze do druku lub wypełnienia online dostępne są na stronie internetowej www.marka.lubelskie.pl. Nabór wniosków już się rozpoczął!

 

 

Pierwszy etap kampanii marki regionalnej „Lubelskie” realizowany w terminie 1 września-30 listopada obejmie następujące działania:

 

emisja kilkudziesięciu spotów telewizyjnych

Reklama w 8 największych dziennikach i tygodnikach lokalnych

100 billboardów na terenie województwa

100 spotów radiowych

Mailing tradycyjny folderów i ulotek do 150 000 mieszkań

Mailing internetowy do 5000 liderów opinii publicznej

Kampania w internecie - kilkaset tysięcy odsłon banerów i billboardów na serwisach regionalnych

Interaktywny serwis www.marka.lubelskie.pl

Szeroko rozbudowane działania z zakresu Publicity i PR w telewizji, radio, prasie oraz internecie na obszarze regionu i kraju.

 



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *