Sieć Marriott International pokonała konkurencję w ostatnich badaniach przeprowadzonych dla USA Today, zdobywając tytuł "Best of the Web", przyznawany dla najlepszych oraz najszybszych stron internetowych z systemem rezerwacyjnym.
Wytycznymi, jakimi kierowano się podczas wyboru najlepszej strony internetowej, były między innymi szybkość ładowania się strony, łatwość nawigacji po niej oraz zakres informacji o hotelu oraz oferowanych usługach.
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Compuware, strona internetowa sieci Marriott International ładuję się szybciej niż dwie sekundy, podczas kiedy czas załadowania się pozostałych stron sięgał nawet do ośmiu sekund, co w świecie internetu jest praktycznie cechą dyskwalifikującą.
"Projektujemy nasze strony internetowe, aby zadowolić naszych gości, którzy szukają szybkiego, bogatego w treść oraz funkcjonalnego systemu rezerwacyjnego", powiedział Shafiq Khan, Senior VP e-commerce Marriott International.
Marriott.com ma ponad 12 milionów wizyt miesięcznie. Jest to jeden z dziesięciu serwisów internetowych na świecie, generujących największy przychód.
Dodaj komentarz