Belvedere Catering obchodzi 30-lecie działalności i prezentuje kierunek, który ma porządkować przyszły rozwój marki. Podczas jubileuszu w przestrzeni Gallery B6 zaprezentowano filozofię „Sztuka Powstawania Perfekcji”, definiującą Belvedere jako twórcę współczesnej sztuki gościnności i porządkującą sposób działania firmy.

Wydarzenie zaaranżowano jako kulinarny wernisaż. Gości wprowadzały światło, muzyka kwartetu smyczkowego i scenografia budująca narrację celebracji. Tomasz Kammel poprowadził wieczór, kreśląc drogę marki od pierwszych lat w restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich po obecną pozycję w branży eventowej. Po części oficjalnej rozpoczęła się sekwencja doświadczeń kulinarnych „Sztuka Smaku” – od pierwszych mini kompozycji passe-round po kolejne odsłony przygotowane w trzech salach Gallery B6.
„Tryptyk Sztuki” prezentował trzy perspektywy tożsamości Belvedere. W pierwszej sali pokazano instalacje stworzone z elementów nowej architektury bufetów, zbudowanej ze szlachetnych materiałów, złoconych detali i rzeźbiarskich form. Druga eksponowała składniki i komponenty dań jak obiekty sztuki. Trzecia była przestrzenią deserów zaprojektowanych jako małe formy artystyczne. Jednym z symbolicznych momentów było „Kulinarne Płótno” współtworzone przez gości z naturalnych pigmentów i jadalnych elementów.

Centralnym punktem wieczoru było ogłoszenie nowej filozofii marki: „Belvedere Catering. Sztuka Powstawania Perfekcji”. Podkreślono, że obejmuje ona zarówno estetykę i rangę oprawy kulinarnej, jak i organizacyjną precyzję, która ma zapewniać bezpieczeństwo operacyjne. Zaprezentowano także 7 Standardów Belvedere: odpowiedzialność za proces, konsekwencję w smaku, transparentność komunikacji, precyzję organizacyjną, troskę o gości i dbałość o detale – zestaw zasad porządkujących fundamenty jakości.
Finałem gali był niemal czterometrowy tort budowany na oczach gości, który poprowadził do wspólnego toastu i symbolicznego otwarcia kolejnego etapu działalności. Marka zapowiada rozwój autorskich konceptów i inwestycje w młode talenty, akcentując holistyczne podejście do doświadczenia gościa.
Belvedere Catering realizuje rocznie ponad 700 wydarzeń, goszcząc blisko 164 tys. osób w całej Polsce. Marka odpowiadała m.in. za oprawę kulinarną szczytu NATO oraz wydarzeń z udziałem globalnych artystów, takich jak The Rolling Stones.










Dodaj komentarz