Sieć Hilton ogłosiła wprowadzenie na rynek swojej 25. marki hotelowej i jednocześnie 8. w segmencie lifestyle – Outset Collection by Hilton. Pozycjonowana jest w segmencie między upper-midscale a upscale i nastawiona przede wszystkim na konwersje. Pierwsze obiekty mają ruszyć do końca roku, podpisanych jest 60 umów na kolejne w USA i Kanadzie. Outset ma uzupełnić portfolio soft brandów Hiltona w segmencie o niższym progu cenowym.

Jak zapowiada sieć, Outset Collection obejmie różnorodne miejsca – od centrów miast, przez małe miasteczka po ośrodki wypoczynkowe i centra turystyczne. Strategia marki zakłada przede wszystkim konwersje, choć nie wyklucza się także nowych inwestycji. Nowa marka uzupełnia ofertę Hiltona w segmencie lifestyle i collection, w którym znajdują się już takie brandy jak NoMad, Canopy, Curio Collection, Graduate, Tapestry, Tempo czy Motto.

Jak powiedział serwisowi costar.com Chris Silcock, prezes ds. globalnych i usług komercyjnych w Hiltonie, impulsem do stworzenia marki było zainteresowanie właścicieli hoteli działających pod innymi markami sieci, jak i niezależnych. – Właściciele doceniają siłę napędową Hiltona, dlatego są bardzo zainteresowani dostępem do naszej dystrybucji. W segmencie luksusowym mamy Curio Collection by Hilton jako kolekcję oferującą pełen zakres usług. Poniżej znajduje się Tapestry Collection by Hilton, również oferująca wysoką jakość, ale nieco mniejszy zakres usług, choć nadal są to hotele full-service’owe. Ale zgłaszało się do nas wielu właścicieli hoteli, które nie do końca spełniają te założenia, a chciałyby działać pod szyldem Hiltona i to była okazja do stworzenia Outset Collection by Hilton – tłumaczy Chris Silcock.
Hilton zapowiada, że nowa marka zaoferuje właścicielom większą elastyczność w zakresie wystroju, koncepcji gastronomicznej i ogólnego doświadczenia gościa. Jak podkreślono w komunikacie, standardy w Outset Collection będą częściowo zliberalizowane, by pozwolić obiektom zachować ich własną duszę. Model ma być atrakcyjny dla właścicieli niezależnych obiektów, którzy dzięki przystąpieniu do sieci zyskają dostęp do globalnych kanałów rezerwacyjnych, platform technologicznych, działań marketingowych i programu Hilton Honors.










Dodaj komentarz