HOTELOWE MATERACE – sprężyny, pianki i lateks

Autor: Anna Drzewicz. Autorka jest specjalistką ds. wyposażenia hoteli w materace i łóżka w firmie MATERASSO

W ostatnich latach zauważalny jest wzrost świadomości zdrowego snu w Polsce i jego wpływu na samopoczucie oraz wydajność w ciągu dnia. Goście hotelowi coraz częściej szukają komfortu, który wspiera regenerację ciała i umysłu. W odpowiedzi na te potrzeby hotelarze zaczęli inwestować w materace bardziej zaawansowane technologicznie, łączące sprężyny kieszeniowe z warstwami wysokiej jakości pianek – wysokoelastycznych, termoelastycznych – lub lateksu.

Jeszcze 5-10 lat temu w wielu hotelach dominowały klasyczne materace sprężynowe bonellowe, najczęściej w wersji twardej lub średnio–twardej. Były szczególnie popularne w obiektach budżetowych i średniej klasy, gdzie priorytetem była trwałość oraz przystępna cena, istotna przy częstej rotacji gości. W hotelach wyższej klasy stawiało się na materace sprężynowo kieszeniowe, które wciąż cieszą się uznaniem zarówno wśród hotelarzy, jak i gości. Materace te zapewniają dynamiczne wsparcie ciała, dobrą wentylację oraz solidność, co przekłada się na komfort snu.

TRWAŁY MATERAC OGRANICZA KOSZTY OPERACYJNE HOTELU

Materace łączące sprężyny kieszeniowe z warstwami wysokiej jakości pianek lub lateksu zapewniają jednocześnie solidne wsparcie dla ciała, elastyczność oraz sprężyn i doskonałe dopasowanie do ciała, lepszą cyrkulację powietrza oraz redukcję punktów nacisku, co pozwala gościom lepiej wypoczywać i regenerować siły.

Właściciele hoteli coraz częściej decydują się również na materace piankowo piankowe, które dzięki strukturze piany zapewniają nie tylko komfort, ale także wysoką przewiewność i doskonałą wentylację. Pianki wysokoelastyczne i termoelastyczne mają różne właściwości, które można dopasować do indywidualnych potrzeb gości. Materace klasy średniej i wyższej nie rzadko łączą w sobie różne rodzaje pianek, co pozwala na uzyskanie efektu komfortu, sprężystości i trwałości.

Komfortowy materac to dziś nie tylko standard, ale i element konkurencyjności hotelu. Rośnie bowiem znaczenie opinii online, segmentacja rynku oraz oczekiwania klientów wobec jakości pobytu. Poza tym trwały i wygodny materac ogranicza koszty operacyjne hotelu, zmniejszając potrzebę cz

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *