Większość procedur organizacji pracy uległa całkowitej zmianie

Pandemia wstrzymała wiele inwestycji w hotelach. Jedno cześnie okazało się, jak ważne dla hotelarzy są szeroko rozu miane technologie. Większość procedur związanych z organizacją pracy w hotelach uległa całkowitej zmianie. Obserwujemy duży stopień automatyzacji niektórych procesów. Te z kolei do poprawnego działania wymagają dostępu do szybkiej i bezpiecznej sieci o bardzo wysokiej przepustowości. Do tego […]

Czytaj dalej


Technologie pomagają rozwiązywać problem braku pracowników

Ponad rok pandemii przyniósł branży hotelarskiej wiele niespodziewanych wyzwań. Jednak pomimo wszystkich negatywnych skutków, ten niezwykły rok zainspirował też wielu hotelarzy do podjęcia kroków w kierunku nowych technologii, które poprawią pobyt gości teraz i w przyszłości. Poniżej przedstawiamy trzy przy kłady takich rozwiązań, pokazu jące, jak można poradzić sobie z dużym obecnie problemem, jakim jest […]

Czytaj dalej


MEDIA W HOTELU – rok po wybuchu pandemii

Czy rok pandemii spowodował zmiany w funkcjonowaniu mediów w hotelu od strony zarządzania nimi, ich funkcji, nowych rozwiązań, oczekiwań gości? Pojawiły się zmiany, trendy, rozwiązania, które są zaskakujące, i nie spodziewano się ich rok temu, zaraz po wybuchu pandemii? O to zapytaliśmy ekspertów w zakresie mediów i technologii przeznaczonych dla hoteli. Lockdowny, zamknięte hotele i […]

Czytaj dalej


Hotelarstwo przyszłości – analiza, integracja, automatyzacja

Wyobraźmy sobie, że pracując w hotelu, systemy wykonują całą czarną robotę dotyczącą przygotowywania raportów za nas. My w tym czasie zajmujemy się tysiącem innych ważnych spraw. Jedyne, na czym musimy się skupić, to analiza raportów. Ale posuńmy się o krok dalej… A gdyby tak zadać programowi pytanie, a on udzielił odpowiedzi według zintegrowanej bazy danych […]

Czytaj dalej


Projektowanie i wyposażenie hotelowego pokoju (i łazienki) w dzisiejszych czasach

Ostatni rok wywrócił wszystko do góry nogami w hotelarstwie, poszczególnych aspektach jego funkcjonowania, a także w oczekiwaniach gości wobec hoteli. Czy również w projektowaniu hoteli i pokoi hotelowych? Na co zwracać obecnie uwagę przy projektowaniu i wyposażaniu pokoi hotelowych? Czy coś się w zasadniczo zmieniło w porównaniu z okresem sprzed pandemii? Czy jakieś rozwiązania/pomysły/materiały zyskują […]

Czytaj dalej


Accor wprowadza cyfrowy klucz ACCOR KEY i ALL CONNECT – spotkania hybrydowe na Microsoft T eams

Accor ogłosił globalną premierę swojego nowego rozwiązania Accor Key. Celem wdrożenia cyfrowego klucza jest dostarczenie klientom innowacyjnego rozwiązania technologicznego, za sprawą którego nie będzie konieczne wykorzystanie karty-klucza do otwarcia pokoju. Po przybyciu do hotelu klienci otrzymają wirtualny klucz za pomocą aplikacji Accor Key, uzyskując wówczas dostęp przez swojego smartfona do pokoi, sal konferencyjnych, pięter i […]

Czytaj dalej


Najważniejsze innowacje technologiczne w branży turystycznej ostatniego półwiecza

Pod wieloma względami rok 2020 miał być przełomowy. Dobrze brzmiał z zawartą w sobie równowagą, w świecie optometrii 20/20 oznacza też widzenie idealne. No i rzeczywiście był, ale z powodów, których nikt nie zdołałby przewidzieć. Redaktorzy branżowego serwisu hoteltechreport.com, odnosząc się do angielskiego powiedzenia „hindsight is always 20/20”, oznaczającego, że zawsze jest się mądrym po […]

Czytaj dalej


Rok okiem dostawców produktów i usług dla hotelarstwa

To był koszmarny rok dla hoteli, ale też w związku z tym również dla wielu dostawców produktów, usług i rozwiązań dla hotelarstwa. Chociaż, czy dla wszystkich branż? Teoretycznie mogłoby się wydawać, że np. dla dostawców rozwiązań czystości czy technologicznych może wcale nie był taki najgorszy, a wprost przeciwnie. Zapytaliśmy się przedstawicieli firm z różnych branż, […]

Czytaj dalej


Czy przyszłość jest elektryczna?

Ostatnie miesiące dobitnie pokazały jedną rzecz. Decyzje, które jeszcze wczoraj były skuteczne, dzisiaj okazują się niewłaściwe. Działamy w czasach, które nie dadzą się przewidywać za pomocą narzędzi, jakich używaliśmy do tej pory. Wymaga to zejścia z utartych ścieżek działania i wygodnych sposobów rozwiązywania problemów. Hotelarze, aby sprostać wymogom rynku w czasach postpandemii, muszą dokonać zmian […]

Czytaj dalej


W kierunku Safe Digital Guest Journey

Wyzwania będące rezultatem epidemii COVID-19, które stoją przed hotelami? To na pewno bezpieczeństwo zarówno gości, jak i teamu hotelowego oraz budowa zaufania gości co do tego, że zaimplementowane technologie pomogą w utrzymaniu bezpiecznego środowiska. Wbrew etosowi branży hotelarskiej, gdzie od wieków doskonały customer service pozwalał na budowę lojalności do brandu lub szczególnego hotelu, nieunikniony będzie […]

Czytaj dalej