Rok okiem dostawców 2021 – trudny, ale mimo wszystko bardziej stabilny

Wydaje się, że mijający rok był równie trudny jak poprzedni i równie nieprzewidywalny dla hoteli, więc i dla dostawców usług oraz produktów do hoteli, a w dodatku wydaje się, że końcówka roku też nie napawa optymistycznie. Jak wyglądał ten rok z perspektywy dostawców produktów i usług dla hoteli? Mimo wszystko lepiej niż poprzedni. „Wprowadzane co […]

Czytaj dalej


HOTELOWA ŁAZIENKA – na co obecnie zwracać uwagę

W obiektach hotelowych obowiązują ścisłe zasady czyszczenia i dezynfekcji, i to nie tylko od czasu pojawienia się COVID-19. Miejsca szczególnie narażone na przenoszenie zanieczyszczeń, takie jak klamki lub dozowniki mydła, stanowią optymalne środowisko, w którym mogą namnażać się patogeny. Zwłaszcza we wrażliwej strefie łazienki i wellness potrzeba ochrony jest szczególnie bliska skórze gości. W społeczeństwie […]

Czytaj dalej


Zwiększenie konwersji i przychodów z rezerwacji bezpośrednich

Bookassist Od 21 lat misją Bookassist jest partnerska współpraca z hotelami nad zwiększeniem konwersji i przychodów z rezerwacji bezpośrednich. Bookassist jest jedyną firmą, która zdobyła cztery nagrody Hotel Tech Report równocześnie w 2020 r. W 2021 r. powtórzyła ten sukces i otrzymała nagrody w kategoriach: agencja Digital Marketingu, usługa Metasearch, kreacja stron www & CMS […]

Czytaj dalej


Stabilne, szybkie i bezpieczne WiFi w hotelu

Od kilku lat dostępność i jakość połączenia hotelowego WiFi jest jednym z ważniejszych punktów oceny w portalach typu booking.com. Zapewnienie stabilnych i szybkich połączeń sieciowych to obecnie jedno z głównych wyzwań, przed jakimi stają administratorzy miejsc takich jak hotele, restauracje i kawiarnie, aby sprostać rosnącym wymaganiom i utrzymać wysoki poziom satysfakcji gości. W obecnych czasach […]

Czytaj dalej


Marketing automation – wirtualny recepcjonista

Nowe technologie mają za zadanie odpowiadać na wyzwania biznesu. Hotelarze borykają się obecnie z problemami kadrowymi, rotacją, wielozadaniowością oraz rosnącymi kosztami. Jak sobie z tym poradzić? Wystarczy skorzystać z marketing automation, narzędzia klasy CRM, które wyręcza ze żmudnych obowiązków. Ostatnie dwa lata to czas dostosowywania się do ciągłych zmian. Zmieniające się w błyskawicznym tempie otoczenie […]

Czytaj dalej


RAPORT NOWE TECHNOLOGIE Wielka nadzieja hotelarstwa

Pandemia napędza cyfryzację, ale co to w praktyce oznacza dla hoteli? Jak zmieniły się oczekiwania gości pod tym względem? Czy są jakieś technologie i produkty, które szczególnie sprawdziły się podczas pandemii? Na jakie największe bariery przy wdrożeniu napotykają hotele? O tym między innymi rozmawiali hotelarze i dostawcy rozwiązań technologicznych na naszej konferencji Hotel Trends Poland […]

Czytaj dalej


Dyrektorzy dużych hoteli konferencyjnych o tym jakich sposobów szukają na wypełnienie swoich obiektów

Duże hotele konferencyjne, które przed pandemią cieszyły się najlepszymi przychodami w branży, teraz mają najwięcej problemów. Segment MICE, w znacznym stopniu oparty na kliencie zagranicznym, ucierpiał najbardziej i najdłużej będzie się odbudowywał. Hotele zostały ze swoimi pustymi powierzchniami konferencyjnymi i muszą szukać sposobów, aby w jakiś sposób je wypełnić. W największych miastach i hotelach pojawił […]

Czytaj dalej


Konferencje i wydarzenia – nowe otwarcie

W ramach prowadzonego przez Z-Factor monitoringu rynku spotkań, w 2019 r. w Polsce udało się dotrzeć do informacji o 42 349 wydarzeniach. Jeszcze w pierwszym kwartale 2020 r. było ich 8190. Estymowana liczba uczestników wydarzeń z ostatniego przedpandemicznego kwartału wynosiła ponad 650 tys. osób. Spotkania stanowiły istotny (dla wielu hoteli kluczowy) segment gwarantujący rentowność biznesu. […]

Czytaj dalej


Firmy przenoszą dane do chmury

Pandemia przyspieszyła transfer danych na zewnętrzne serwery chmurowe. Dane przechowywane w takich miejscach nie tylko są bezpieczniejsze, ale także pozwalają na szybszą reakcję w razie konieczności zmian w funkcjonowaniu obiektów. Zwiększa to efektywność energetyczną. Systemy takie jak BMS – Building Management System, czyli automatyka budynkowa, przechodzą transformację cyfrową. Według ekspertów pandemia może zwiększyć zaufanie do […]

Czytaj dalej