Kluczowa jest odpowiednia infrastruktura sieciowa

Jak zaprojektować sieć internetową, aby już na początku inwestycji, pomimo znacznych nakładów, nie pójść w kierunku rozwiązań nieprzystających do dzisiejszych potrzeb gości? Czy potrafimy wyprzedzić postęp techniczny i przewidzieć przyszłe trendy? Czy jedynym wyjściem jest inwestycja w najnowsze i najdroższe technologie? Niezależnie od tego, w którą stronę pójdzie rozwój internetu, usług towarzyszących, sztucznej inteligencji i […]

Czytaj dalej


Nowe funkcje mediów hotelowych

Środowisko wyświetlaczy hotelowych w ciągu ostatnich pięciu lat poddane było stałej ewolucji. W tym okresie telewizory hotelowe smart praktycznie wyparły telewizory pozbawione funkcji internetowych, dzięku czemu poziom rozrywki znany z naszych domów przeniósł się prosto do pokoju hotelowego. Popularne aplikacje takie jak Netflix czy YouTube stały się standardem, tak samo jak możliwość połączenia urządzeń mobilnych […]

Czytaj dalej


Prawdziwa rewolucja technologiczna czeka już za rogiem

W ciągu ostatnich kilku lat branża hotelarska doświadczyła dynamicznego rozwoju technologicznego, co znacząco wpłynęło też na doświadczenia gości. Telewizja, bezprzewodowy dostęp do internetu i szeroko pojęte multimedia stały się nieodłącznym elementem pobytu w hotelach. Czy zmiany, które dokonały się w tych dziedzinach w ostatnich latach, można uznać za rewolucyjne czy też jest to tylko ewolucja? […]

Czytaj dalej


Sieć LAN i Wi-Fi

Goście jako jedną z najważniejszych cech przy wyborze hotelu wymieniają dobrej jakości sieć bezprzewodową. Aż 46 proc. ankietowanych wskazuje możliwość podłączenia się do sieci Wi-Fi jako konieczną, a jej brak – jako czynnik decydujący o zmianie hotelu. Ze względu na liczbę użytkowników korzystających z sieci Wi-Fi jednocześnie oraz zazwyczaj dużą powierzchnię hotel jest bardzo wymagającym […]

Czytaj dalej


Subtelne zmiany, które kształtują nową rzeczywistość

W obliczu intensywnych przemian globalnej gospodarki, wywołanych czynnikami tak różnorodnymi jak pandemia COVID-19, konflikt w Ukrainie czy nowa „zimna wojna” technologiczna między USA a Chinami, następują mniej widoczne, ale równie znaczące zmiany. Jako technologiczny partner i dostawca dla hoteli, obserwujemy, jak niegdyś niezastąpione standardy pogrążają się w niebycie. Ta ewolucja trwa już od dobrych kilku […]

Czytaj dalej


ROK OKIEM DOSTAWCÓW- OSTROŻNY

Rok 2022 był równie nieprzewidywalny dla hoteli, a więc i dla dostawców produktów i usług do hoteli, jak dwa poprzednie, choć z innych względów – najpierw koniec pandemii, ale jednocześnie wybuch wojny, potem drastycznie rosnące koszty mediów i nie tylko mediów, dwucyfrowa inflacja itd. Z jednej strony – wyhamowanie inwestycji hotelarskich w miastach, gdy na […]

Czytaj dalej


Wyjątkowa platforma rezerwacyjna dla wyjątkowych hoteli Profitroom Booking Engine 360

Przed branżą hotelową kolejny sezon pełny wyzwań. Sytuacja ekonomiczna sprawia, że cały sektor poszukuje rozwiązań, które pozwolą na obniżenie kosztów, zapewnią wzrost rezerwacji bezpośrednich oraz umożliwią elastyczne tworzenie personalizowanych ofert, doświadczeń i pakietów. Takie warunki spełnia zaktualizowany Profitroom Booking Engine 360. Nowe funkcjonalności zaktualizowanej wersji Profitroom Suite koncentrują się na potencjale up-sellingu spersonalizowanych ofert, umożliwiając […]

Czytaj dalej


Hotel w chmurze i teleinformatyka

Od lat przyglądamy się temu, jak nasi klienci prowadzą biznes i korzystają z dostarczanych rozwiązań, wsłuchujemy się w ich codzienne wyzwania. Wiemy, że szczególnie dziś technologia powinna służyć obiektom hotelowym i zdejmować z głowy problemy, których i tak jest już wiele, gdy mowa o prowadzeniu działalności hotelarskiej. Łączenie telekomunikacji, teleinformatyki oraz urządzeń „internetu rzeczy” pozwala […]

Czytaj dalej


W kierunku elastycznych rozwiązań – automatyzacja procesów

Hotelarze od zawsze zmagali się z wieloma wyzwaniami, a szczególnie trudno jest obecnie. Goście niejednokrotnie rezygnują z wyjazdów lub skracają te zaplanowane ze względu na coraz wyższe koszty zarówno usług, jak i samego dojazdu. Ze swej strony hotele zmagają się z rosnącymi kosztami mediów i wynagrodzeń, a muszą starać się wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości i […]

Czytaj dalej


Podstawą jest łatwość użytkowania

Jedną z konsekwencji pandemii był wzrost zapotrzebowania na automatyzację procesów. Pojawiła się konieczność, która miała być tymczasowa: ograniczenie interakcji międzyludzkich w celu przestrzegania przepisów dotyczących zdrowia publicznego poprzez cyfryzację niektórych usług. A w końcu wiele z tych zmian technologicznych pozostanie na stałe, ponieważ odpowiadają one na rzeczywistą potrzebę gości i samych hotelarzy. W obliczu niedoboru […]

Czytaj dalej