Hotelowa higiena podczas koronawirusa. I po nim

Zasady postępowania w przypadku epidemii koronawirusa, do których należy utrzymanie w czystości hotelowych pomieszczeń i higiena personelu, to nic innego, jak dobre praktyki, które powinny obowiązywać zawsze w hotelu, któremu zależy na bezpieczeństwie gości i pracowników. Teraz trzeba ich jeszcze bardziej bezwzględnie przestrzegać. Tu nie może być taryfy ulgowej. Chociaż obiekty hotelowe obecnie mają niewielkie […]

Czytaj dalej


Kawa w hotelu na różne sposoby

Polacy piją średnio trzy filiżanki kawy dziennie, więc zwracają uwagę na jej jakość. A w hotelach piją ją podczas śniadań, konferencji, w kawiarni i restauracji. Sposobem na jej jakość jest odpowiedni dobór samej kawy i urządzenia, w którym będzie parzona. Goście mają coraz większe wymagania, jeśli chodzi o jakość naparu, dlatego też oprócz starannego doboru […]

Czytaj dalej


Nowe oblicze hotelowego lobby

Wraz z najnowszymi trendami w projektowaniu hotelowych wnętrz zmienia się wystrój i charakter lobby. Wprawdzie recepcja pozostaje wizytówką i sercem obiektu, a także centrum zarządzania hotelem, jednak w ciągu ostatnich kilku lat wyraźnie widać transformację tej przestrzeni. Zmienia się jej wygląd oraz funkcja. W dobie stale rosnącej konkurencji na hotelarskim rynku estetyczny i poprawny projekt […]

Czytaj dalej


Trwałość to jedna z cech designu

Hotel z definicji musi być miejscem funkcjonalnym, zatem z dobrym designem, ponieważ design to nie tylko wzór, ale przede wszystkim właśnie funkcjonalność i użyteczność przedmiotu zamknięte w dobrej formie. A łazienka w hotelu wymaga go najbardziej. Jest miejscem, które na niewielkiej powierzchni mieści trzy strefy: mycia z umywalką, lustrem, konsolą lub szafką, toaletową z WC […]

Czytaj dalej


Pogodzić oczekiwania inwestora i gości

Łazienka hotelowa dla oceny hotelu jest równie ważna, jak standard pokoju i jakość obsługi. Kluczowe jest pogodzenie oczekiwań dwóch stron: inwestora i gości. Inwestor wymaga od wyposażenia wytrzymałości, odporności na wielokrotne użytkowanie i długiej gwarancji. Goście zwracają uwagę na komfort użytkowania, modny wygląd i idealną czystość. Bardzo ważne jest połączenie pięknego wyglądu i funkcjonalności. Modne […]

Czytaj dalej


DESIGN ŁAZIENKI. Siła tkwi w prostocie

Łazienka w hotelu jest wizytówką całego obiektu. To niezwykle wymagająca przestrzeń, stawiająca przed inwestorem i projektantami wiele wyzwań. Podczas jej aranżacji należy uwzględnić różne wymagania i potrzeby gości. Bardzo często to, w jaki sposób oraz w jakim standardzie łazienka jest urządzona, wpływa na opinie gości. Zazwyczaj łazienka jest pierwszym miejscem, do którego gość zagląda, wchodząc […]

Czytaj dalej


Wpływ wzornictwa na odbiór hotelu

W projektowaniu hoteli istotna jest dbałość o każdy szczegół. To, jakich użyjemy kolorów, na jakie dodatki się zdecydujemy, czy pokryjemy ściany elegancką tapetą czy też betonem – wszystko ma wpływ na wizerunek, który zdecyduje o tym, czy goście kiedyś wrócą. Poza obsługą, decydujący dla oceny danego hotelu jest przede wszystkim design. Dobór kolorów, wyposażenie, układ […]

Czytaj dalej


Nowy sposób na stronę internetową obiektu

Do tej pory, planując uruchomienie lub odświeżenie witryny, miałeś tylko jedno wyjście – zamówić ją. I choć to rozwiązanie ma swoje zalety, pewnie nie zawsze chciałeś czekać na projekt lub nie mogłeś pozwolić sobie na jednorazowy duży wydatek. Teraz masz już wybór – nowy rok przynosi nowe możliwości. Od lutego 2020 r. alternatywnym rozwiązaniem jest […]

Czytaj dalej


Jak złapać gościa w sieć, czyli o budowaniu bezpiecznych i wydajnych sieci bezprzewodowych w hotelu

Smartfon, tablet, laptop to dziś podstawowe wyposażenie prawie każdego hotelowego gościa. To również wyzwanie dla właścicieli obiektów, którzy muszą zadbać o udostępnienie stabilnych, wydajnych i przede wszystkim bezpiecznych bezprzewodowych sieci WLAN. Jak sprawić, aby podłączenie większej liczby urządzeń nie wpływało na sygnał ani prędkość połączenia internetowego w hotelu? M.in. odpowiednio dobierając technologie i dostosowując je […]

Czytaj dalej