Większe zainteresowanie telewizorami smart i monitorami do części wspólnych

Łukasz Cyrwus, LG Electronics Polska Czy koronawirus ma wpływ na funkcjonowanie mediów w hotelu? Oczywiście tak, w naszym przypadku pandemia koronowirusa spowodowała zwiększenie zainteresowania zakupem telewizorów typu smart oraz monitorów i telewizorów do części wspólnych. Właściciele i operatorzy obiektów dążą do zapewnienia jak najlepszej rozrywki gościom przebywającym w pokoju hotelowym, a dzięki telewizorom smart otrzymują […]

Czytaj dalej


Technologie IT na ratunek hotelom

Daniel Walczyk, Ailleron Pandemia COVID-19 pociągnęła za sobą skutki, które mogą być nieodwracalne, jeśli chodzi o sposób obsługi gości obiektów noclegowych. Już teraz hotele dokładają wszelkich starań, by zapewnić poczucie bezpieczeństwa swoim gościom, przede wszystkim przez wzmożoną dbałość o czystość i dezynfekcję pomieszczeń. Czy w tych działaniach można uwzględnić nowe technologie IT w hotelu?   […]

Czytaj dalej


Czy koronawirus ma wpływ na media w hotelu?

Rozmowa z Kajetanem Makowcem, key account managerem Samsung Czy kwestia koronawirusa ma jakikolwiek wpływ na funkcjonowanie mediów w hotelu z perspektywy zarządzania nimi? Koronawirus w wielu hotelach zmienił standardy i wywrócił wiele procesów do góry nogami. Jest sporo elementów, które zostały zmienione, w tym oczywiście zarządzanie mediami w hotelu. Hotele, które zdecydowały się pozostać otwarte […]

Czytaj dalej


Technologie w hotelu w dobie koronawirusa

Piotr Morawski, www.telewizjadlahoteli.pl Pandemia COVID-19 wstrząsnęła branżą hotelarską i zmusiła hotelarzy do ponownego zbadania podstawowych procedur związanych z organizacją pracy. Nowoczesna technologia już dawno została zintegrowana, by móc zarządzać i obsługiwać wiele aspektów działalności hotelowej. Od rezerwacji online, poprzez szybkie Wi-Fi, do aplikacji mobilnych i sterowania urządzeniami w pokoju. Innowacje technologiczne staną się teraz siłą […]

Czytaj dalej


Sprzątanie po pandemii, czyli jak uczyć sprzątania

Rynek usług turystycznych i hotelarskich jest w zapaści, a społeczeństwo opanował strach. Nie ma się co łudzić, że stan ten ulegnie zmianie tak szybko jak nastał, powrót do normalności będzie powolny. Wielu ekspertów przewiduje renesans małych, oddalonych od cywilizacji obiektów, w których goście szukać będą wytchnienia bez tłumów spotykanych w kurortach czy dużych hotelach. Te […]

Czytaj dalej


Ozonowanie – skuteczne czy nie?

W całym hotelarskim świecie wciąż trwają prace nad opracowaniem jasnych wytycznych dotyczących postępowania w czasie pandemii COVID-19. Przemysł hotelowy na całym świecie stara się zapewnić, że wprowadził dodatkowe środki w celu ochrony przed transmisją koronawirusa. Poza oczywistymi procedurami coraz częściej pojawia się pytanie o profesjonalną dezynfekcję pokoi. Czy ozonowanie jest właściwą odpowiedzią na skuteczną dezynfekcję […]

Czytaj dalej


RADISSON ogłasza Globalne Zobowiązanie w zakresie Czystości i Higieny z SGC i Diversey

Radisson Hotel Group ogłasza Protokół Bezpieczeństwa stanowiący nowe, dogłębne podejście do procedur związanych z zasadami czystości i dezynfekcji. Partnerem na poziomie globalnym jest firma SGS – światowy lider w zakresie inspekcji, weryfikacji oraz certyfikacji. Nowe zasady dotyczące czystości i dezynfekcji zostały opracowane we współpracy z firmą Diversey – światowym dostawcą rozwiązań w tym zakresie. Jednym […]

Czytaj dalej


ACCOR i AXA zapewnią gościom dostęp do usług telemedycyny

Sieć Accor oraz AXA, światowy lider w sektorze ubezpieczeń, ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa, którego celem jest zapewnianie wsparcia medycznego gościom w 5 tys. obiektów Accoru na całym świecie. Obejmie ono bezpłatne telekonsultacje i wsparcie sprawdzonych lekarzy specjalistów. Z myślą o bezpieczeństwie gości Accor wprowadza także oznaczenie ALLSAFE w obiektach grupy. Dzięki współpracy, od lipca 2020 […]

Czytaj dalej


IHG przedstawia nowy program czystości Clean Promise z Ecolab i Diversey

Sieć IHG opracowała nowe standardy sprzątania, wdrażając w hotelach należących do sieci program Clean Promise. Stosując nowe, oparte na badaniach naukowych standardy, współpracując z wiodącymi w branży ekspertami Cleveland Clinic, Ecolab i Diversey, sieć wprowadza program, który ma zapewnić dodatkową ochronę i najwyższe standardy. Przyszłość podróży może wyglądać inaczej, ale bezpieczny pobyt jest fundamentem prawdziwej […]

Czytaj dalej


NOWE STANDARDY I PROCEDURY HIGIENY W SIECIACH

Hilton wprowadził program, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w swoich hotelach na całym świecie. Rozpoczyna współpracę z RB (Reckitt Benckiser) – producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników, które mają sprawić, że pobyt gości będzie odbywał się w […]

Czytaj dalej