ROK OKIEM DOSTAWCÓW- OSTROŻNY

Rok 2022 był równie nieprzewidywalny dla hoteli, a więc i dla dostawców produktów i usług do hoteli, jak dwa poprzednie, choć z innych względów – najpierw koniec pandemii, ale jednocześnie wybuch wojny, potem drastycznie rosnące koszty mediów i nie tylko mediów, dwucyfrowa inflacja itd. Z jednej strony – wyhamowanie inwestycji hotelarskich w miastach, gdy na […]

Czytaj dalej


Wyjątkowa platforma rezerwacyjna dla wyjątkowych hoteli Profitroom Booking Engine 360

Przed branżą hotelową kolejny sezon pełny wyzwań. Sytuacja ekonomiczna sprawia, że cały sektor poszukuje rozwiązań, które pozwolą na obniżenie kosztów, zapewnią wzrost rezerwacji bezpośrednich oraz umożliwią elastyczne tworzenie personalizowanych ofert, doświadczeń i pakietów. Takie warunki spełnia zaktualizowany Profitroom Booking Engine 360. Nowe funkcjonalności zaktualizowanej wersji Profitroom Suite koncentrują się na potencjale up-sellingu spersonalizowanych ofert, umożliwiając […]

Czytaj dalej


Hotel w chmurze i teleinformatyka

Od lat przyglądamy się temu, jak nasi klienci prowadzą biznes i korzystają z dostarczanych rozwiązań, wsłuchujemy się w ich codzienne wyzwania. Wiemy, że szczególnie dziś technologia powinna służyć obiektom hotelowym i zdejmować z głowy problemy, których i tak jest już wiele, gdy mowa o prowadzeniu działalności hotelarskiej. Łączenie telekomunikacji, teleinformatyki oraz urządzeń „internetu rzeczy” pozwala […]

Czytaj dalej


W kierunku elastycznych rozwiązań – automatyzacja procesów

Hotelarze od zawsze zmagali się z wieloma wyzwaniami, a szczególnie trudno jest obecnie. Goście niejednokrotnie rezygnują z wyjazdów lub skracają te zaplanowane ze względu na coraz wyższe koszty zarówno usług, jak i samego dojazdu. Ze swej strony hotele zmagają się z rosnącymi kosztami mediów i wynagrodzeń, a muszą starać się wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości i […]

Czytaj dalej


Podstawą jest łatwość użytkowania

Jedną z konsekwencji pandemii był wzrost zapotrzebowania na automatyzację procesów. Pojawiła się konieczność, która miała być tymczasowa: ograniczenie interakcji międzyludzkich w celu przestrzegania przepisów dotyczących zdrowia publicznego poprzez cyfryzację niektórych usług. A w końcu wiele z tych zmian technologicznych pozostanie na stałe, ponieważ odpowiadają one na rzeczywistą potrzebę gości i samych hotelarzy. W obliczu niedoboru […]

Czytaj dalej


RAPORT: NOWE TECHNOLOGIE W HOTELU 7 TRENDÓW TECHNOLOGICZNYCH W BRANŻY HOTELARSKIEJ

Technologia i automatyzacja to w dzisiejszych czasach już nie żadna fanaberia, ale po prostu zdrowy rozsądek. Automatyzacja nie czyni żadnego hotelu „innowacyjnym”, „wizjonerskim” albo „fajnym”, ale sprawia, że goście hotelowi są szczęśliwsi, personel mniej zestresowany, a zyski z marży idą w górę bez konieczności redukcji zatrudnienia. Korzystając z usług hotelarskich, goście zwracają uwagę nie tylko […]

Czytaj dalej


Co pandemia zmieniła w zarządzaniu hotelową siecią Wi-Fi

Jakość połączenia hotelowego Wi-Fi jest jednym z ważniejszych punktów oceny na portalach typu booking.com. I choć hotele w Polsce znajdują się pod tym względem w ścisłej światowej czołówce, epidemia COVID-19 postawiła przed nimi kolejne wyzwania. Ostatnie dwa lata były wyjątkowo ciężkie dla całej branży HoReCa – nie tylko w Polsce. Branża zamykała i otwierała się […]

Czytaj dalej


Renesans QR kodów

Okres pandemii zmienił oblicze wielu rozwiązań technologicznych, a przede wszystkim przyspieszył ich rozwój oraz proces niezbędny do ich wdrożenia w różnych sektorach gospodarki. Mówiąc o branży hospitality, ciekawym zjawiskiem jest swoisty renesans wykorzystania technologii QR kodów, a przecież to wynalazek z lat 70. Na pewno siłą napędową powszechnego użycia QR kodów jest popularność smartfonów, które […]

Czytaj dalej


Zmiany w mediach hotelowych w ostatnich latach

Ostatnie lata były okresem wielkiej rewolucji w sposobie myślenia managerów obiektów hotelowych. W zakresie mediów w hotelu, a zwłaszcza telewizji hotelowej. Można powiedzieć, że przeszliśmy ekspresową drogę od „hoteli drewnianych do hoteli murowanych”. Wdobie potężnych obostrzeń, jakie nieszczęśliwie dotknęły branżę przez pandemię COVID-19, obiekty hotelowe musiały dostosować się do nowych warunków prowadzenia biznesu. Z 32 […]

Czytaj dalej


Nowy standard DVB-T2 a hotel – co się zmieni

Polska wchodzi w nowy etap procesu modernizacji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T2. Już od marca rozpocznie się rewolucja w zakresie odbioru telewizji naziemnej, a jej skutki mogą być odczuwalne nawet dla dwóch milionów Polaków. Zmiany będą dotyczyły nie tylko prywatnych odbiorców – również branża hotelowa musi przygotować się na efekty wprowadzenia nowego standardu DVB-T2/HEVC Obecnym […]

Czytaj dalej