Prysznice w łazienkach hotelowych – trendy, standardy i najczęstsze błędy

Autor: Anna Igniak

Łazienka hotelowa przestaje być wyłącznie elementem funkcjonalnym. Dla gościa staje się wskaźnikiem poziomu inwestycji w jakość, a dla hotelarza to jedno z najintensywniej eksploatowanych obszarów w całym obiekcie. W tym kontekście prysznic stanowi punkt newralgiczny: skupia w sobie kwestie estetyki, ergonomii, bezpieczeństwa i trwałości, wpływając równocześnie na koszty operacyjne, liczbę reklamacji oraz efektywność housekeeping’u.

Prysznic stał się centralnym punktem wyposażenia współczesnej łazienki hotelowej. Goście, niezależnie od segmentu – od ekonomicznego po luksusowy – coraz częściej oceniają pobyt właśnie przez pryzmat komfortu kąpieli.

NOWOCZESNE TRENDY W STREFACH PRYSZNICOWYCH

Najmocniejszym trendem pozostaje odejście od klasycznych kabin na rzecz przestrzeni natryskowych typu walk-in. Rozwiązania bezprogowe, z ograniczoną liczbą elementów ruchomych i minimalizujące powierzchnie trudne do utrzymania, są obecnie standardem w nowych realizacjach i obiektach przechodzących remont. Wynika to z ich odporności na intensywne użytkowanie i mniejszej liczby awaryjnych komponentów.

Dynamicznie rośnie r

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *