Inwestor branżowy Orbisu zastąpi marki 'Etap’ i 'all seasons’ na 'ibis’

Grupa hotelowa Accor, do której w Polsce należy Orbis, planuje rebranding swojej sieci hoteli pod markami all seasons i Etap (obecnej w Polsce) na odpowiednio: ibis styles oraz ibis budget, poinformowała Grupa w nowej strategii. Nowa identyfikacja tych sieci ma być wprowadzona do początku 2013 roku. "ibis stanie się megabrandem. all seasons zmieni się w ibis styles, a Etap Hotel zostanie zastąpiony ibis budget" - czytamy w komunikacie. Accor podał, że nowa segmentacja marek zostanie wdrożona do początku 2013 roku. Grupa dysponuje siecią ponad 1,5 tys. hoteli na świecie, z tego 43% to franszyza. Z tego dotychczasowa sieć Etap Hotel to 518 hoteli w 10 krajach (w tym Polsce), z kolei all seasons to 138 hoteli w 13 krajach. W Polsce Orbis obecnie realizuje pięć projektów: w Łodzi i po dwa w Warszawie oraz Krakowie. Aktualnie zarządza 62 hotelami z 10,5 tys. pokoi, w tym jednym na Litwie. W strukturze pokoi Grupy Orbis marka ibis to 12%, a Etap stanowi 9%. Orbis poinformował w raporcie półrocznym, że "w związku ze wznowieniem, wstrzymanej w 2009 roku, budowy hoteli Ibis i Etap Reduta w Warszawie zlokalizowanych na miejscu dawnego hotelu Vera, w kolejnych miesiącach kontynuowane będą prace budowlane na tym terenie. Otwarcie tych hoteli, oferujących ok. 330 pokoi, jest planowane jeszcze przed Euro 2012. W drugiej połowie roku rusza budowa hotelu Novotel w Łodzi. W lipcu od generalnego wykonawcy został nabyty grunt pod budowę hotelu. Oddanie do użytkowania ok. 160 pokoi przewidywane jest na pierwszy kwartał 2013 roku. W sierpniu wznowiona zostanie także budowa hoteli Ibis i Etap w Krakowie liczących blisko 300 pokoi. Ich otwarcie planowane jest w drugim kwartale 2012 roku". Orbis miał 33,58 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2011 roku wobec 3,04 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 394,08 mln zł wobec 396,19 mln zł rok wcześniej.

Źródło: ISB

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “Inwestor branżowy Orbisu zastąpi marki 'Etap’ i 'all seasons’ na 'ibis’

    • jak obcieli pencje i wywalili kupę osób, to i wynik finansowy udało im się osiągnąć imponujący.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *