Louvre Hotels Group podbija Europę Środkowo-Wschodnią

Francuska Louvre Hotels Group, właściciel sześciu marek hotelowych, stawia na dynamiczny rozwój. Jednym z głównych celów Grupy jest ekspansja w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym także w Polsce.


29 września w Warszawie został oficjalnie otwarty pierwszy hotel marki Golden Tulip. Louvre Hotels Group jest obecnie dziesiątą grupą hotelową na świecie. Powstała z połączenia Louvre Hotels oraz Golden Tulip Hospitality Group w kwietniu bieżącego roku. Od stycznia Grupa Louvre Hotels otworzyła 42 hotele, oferujące łącznie ponad 4 000 pokoi. Obecnie celem Grupy jest uruchomienie kolejnych 28 hoteli do końca 2011 roku oraz dalsze powiększanie sieci o około 100 hoteli rocznie przez kolejnych 5 lat. Nowe otwarcia to strategia umacniania Grupy Louvre Hotels w takich krajach jak Francja, Holandia, Belgia czy Włochy, gdzie już cieszy się ona uznaniem.

 

Grupa stawia również na szybki rozwój na nowych rynkach - Indiach i innych krajach azjatyckich, Brazyli, Afryce oraz na Bliskim Wchodzie. Europa Środkowo-Wschodnia jest obecnie jednym z najważniejszych dla Grupy rejonów ekspansji. W ciągu ostatnich kilku miesięcy uruchomiono w nim aż dziesięć nowych hoteli, co oznacza, że potroiła się liczba dostępnych tam pokoi. Do końca 2012 roku planowane jest otwarcie jeszcze 12 hoteli w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Już teraz w Czechach, na Węgrzech, oraz w Polsce budowane są obiekty, które zapewnią ponad 1000 pokoi pod szyldem Campanile oraz Premiere Classe. Na Ukrainie jeszcze przed Euro 2012 w największych miastach uruchomionych zostanie 6 hoteli Campanile. We Lwowie oraz w Doniecku zabezpieczono już tereny pod te inwestycje. Przed końcem 2011 roku czterogwiazdkowy hotel Savoy w Pradze dołączy do sieci Louvre Hotels Group pod marką Golden Tulip.

 

Grupa będzie zarządzać obiektem w imieniu właściciela, firmy Warimpex. Hotel posiada łącznie 61 pokoi i apartamentów, ekskluzywną restaurację oraz bogate zaplecze konferencyjne, dopasowane do potrzeb klientów korporacyjnych. Będzie to już drugi hotel Louvre w stolicy Czech. W Rumunii znajduje się aż pięć hoteli Golden Tulip i jeden hotel marki Tulip Inn. Sieć bada obecnie możliwości inwestowania w Serbii oraz w regionie Morza Bałtyckiego, gdzie pierwszy hotel Grupy mógłby zostać otwarty już w 2013 roku. W Polsce Louvre Hotels Group planuje w najbliższym czasie zbudować jeszcze 10 hoteli ekonomicznych pod marką Premiere Classe i Campanile. Strategia rozwoju na rynku polskim uwzględnia także otwieranie kolejnych obiektów sieci Golden Tulip oraz Tulip Inn. Podczas konferencji prasowej, zorganizowanej 29 września w związku z otwarciem pierwszego w Polsce hotelu Golden Tulip, Dyrektor Operacyjny Louvre Hotels Group na Europę, Olivier Derycke podsumował plany Grupy wobec rynku polskiego: Obecnie w budowie jest kompleks Campanile i Premiere Classe we Wrocławiu. Jego otwarcie planujemy w maju przyszłego roku. W najbliższym czasie zamierzamy rozpocząć budowę hoteli Campanile w Bydgoszczy i Zielonej Górze. Mamy też plany na rozwój w takich miastach jak: Katowice, Gdańsk i Kraków. Naszym celem jest otwarcie w Polsce łącznie 40 hoteli w ciągu najbliższych 4 lat.

 

Dzięki intensywnej pracy i wysiłkom przedstawicieli Louvre Hotels Group w Polsce proces rebrandingu przebiegał bardzo sprawnie. Cieszę się, że dziś możemy zaprezentować hotel w nowej odsłonie i pochwalić się nową jakością. Myślę, że Golden Tulip szybko zostanie doceniony przez Klientów. Jestem przekonany, że dzięki swemu unikalnemu charakterowi stanie się ulubionym hotelem dla odwiedzających stolicę Polski zarówno w celach służbowych, jak i prywatnych - dodał Olivier Derycke. Warszawski Golden Tulip, oficjalnie otwarty 29 września, stanowi część składającego się z trzech hoteli kompleksu zlokalizowanego w centrum stolicy, przy ulicy Towarowej 2. Po gruntownej przemianie i procesie rebrandingu z marki Kyriad Prestige, zyskał wyjątkowy i luksusowy charakter. Prawdziwym sprawdzianem dla tego hotelu będą przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. - Podczas EURO 2012 będziemy mieli zaszczyt około setki przedstawicieli mediów zagranicznych, którzy będą relacjonować te emocjonujące wydarzenia - powiedział podczas konferencji prasowej Wojciech Dębski, Dyrektor Hotelu Golden Tulip Warsaw Centre.

 

Za projekt rebrandingu i modernizacji hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odpowiedzialna była warszawska pracownia architektoniczna Makola Projekt Studio. Informacja o Louvre Hotels Group Louvre Hotels Group, powstała z połączenia Louvre Hotels oraz Golden Tulip, jest jedną z największych sieci hotelarskich na świecie. Posiada ponad 1000 hoteli w 40 państwach, w standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. Do grupy, założonej w 1976 roku, należy obecnie sześć marek: Premiere Classe, Campanile, Kyriad, Tulip Inn, Golden Tulip oraz Royal Tulip. W Europie Wschodniej Grupa posiada łącznie 20 hoteli, w tym 10 w Polsce. Kontakt dla prasy CISZEWSKI PUBLIC RELATIONS Kalina Paluch kpaluch@publicrelations.pl tel. +22 488 41 56 / kom.: +48 533 633 299


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *