Best Western otwiera drugi hotel w Warszawie

20 października 2011 roku oficjalnie otwarto Best Western Hotel Portos, którego operatorem jest firma PUHIT S.A. Trzygwiazdkowy obiekt, po generalnym remoncie i zmianie marki, jest już drugim hotelem Best Western w Warszawie. Spółka PUHIT zdecydowała się na rebranding kolejnego obiektu ze względu na korzyści, jakie przyniósł on należącemu do niej hotelowi Felix. To jednak nie koniec wspólnych inwestycji PUHIT i Best Western.

 

Od początku października także Kraków może pochwalić się drugim obiektem tej sieci dzięki rebrandingowi hotelu Monopol na Best Western Kraków Old Town. Zlokalizowany na warszawskim Mokotowie Best Western Portos podobnie jak Best Western Felix stanowi własność Grupy Kapitałowej PUHIT. Przygotowanie hotelu na przystąpienie do międzynarodowej sieci wymagało sporych nakładów i generalnego remontu. Wartość inwestycji wyniosła niemal 15 milionów złotych. Dzięki temu Best Western Portos z nową, elegancką elewacją i odmienionym wnętrzem nabrał nowoczesnego i biznesowego charakteru.

 

Obiekt oferuje obecnie 225 nowoczesnych pokoi jedno i dwuosobowych, wyposażonych m.in. w bezpłatny Internet oraz 32-calowe ekrany LCD. Nowością są pokoje Premium Lux o podwyższonym standardzie i z dodatkowymi usługami, jak codzienna prasa dostarczana na życzenie. Całkowitej przemianie uległa hotelowa restauracja, której nowe menu opiera się na fuzji smaków z całego świata. Na przystąpienie kolejnego obiektu do sieci Best Western PUHIT zdecydował się ze względu na korzyści, które przyniosła ta sama operacja hotelowi Felix, działającemu pod marką Best Western od marca 2011 roku. - Po dołączeniu do Best Western hotel Felix zaczęło odwiedzać zdecydowanie więcej gości z zagranicy. W porównaniu do rezerwacji sprzed 31 marca, jest ich aż o 8% więcej. Jesteśmy przekonani, że ten sam efekt osiągniemy w przypadku hotelu Portos, zlokalizowanego w sąsiedztwie mokotowskich parków biznesowych - mówi Andrzej Wójcik, Wiceprezes Zarządu PUHIT S.A. ds. rozwoju i sprzedaży. - Cieszymy się, że PUHIT dostrzega potencjał tkwiący w sieci Best Western, o czym świadczy decyzja o rebrandingu aż trzech hoteli.

 

Przykład Felixa pokazuje, że za rozpoznawalną na całym świecie marką i wspólnym systemem rezerwacyjnym idą wymierne korzyści w postaci rosnącej liczby gości - mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę. 3 października br. do sieci Best Western dołączył kolejny obiekt Grupy Kapitałowej PUHIT, hotel Monopol, obecnie działający pod nazwą Best Western Kraków Old Town. Hotel mieści się bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiej starówki. Obiekt wypełni rynkową niszę jako pierwszy trzygwiazdkowy, sieciowy hotel w tej okolicy. Mieszczący się w zabytkowych wnętrzach Best Western Kraków Old Town dysponuje 54 pokojami Standard, 19 pokojami LUX oraz 18 pokojami o najwyższym standardzie Premium i Superiour, które cechuje awangardowy wystrój i oryginalne oświetlenie z możliwością zmiany kolorów. Dzięki dołączeniu do sieci, obydwa hotele zostały włączone do programu lojalnościowego Best Western Rewards, obowiązującego we wszystkich hotelach Best Western na całym świecie. Program skierowany jest przede wszystkim do stałych klientów, którzy gromadząc punkty za pobyt w hotelach, mogą je później wymieniać między innymi na darmowe noclegi.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *