Mercure Grand Warszawa najlepszym hotelem w Polsce

Mercure Grand Warszawa został Laureatem Konkursu Godła „Hotel Roku 2011”. Hotel ten znalazł się w elitarnym gronie 12 najlepszych obiektów infrastruktury turystycznej w Polsce. Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej wraz z Gazetą Finansową, partnerem konkursu, co roku wybiera obiekty hotelowe, które wyróżnia wysoka jakość świadczonych usług, kompleksowe wyposażenie obiektu oraz wykwalifikowany personel. Mercure Grand Warszawa to jedyny hotel w stolicy na liście nagrodzonych.



Mercure Grand Warszawa zakwalifikowano do rankingu najlepszych hoteli w Polsce, do którego weszło jedynie 12 obiektów w kraju. W pozytywnej ocenie Mercure Grand Warszawa podkreślona została kompleksowość i wysoka jakość usług, a także unikalny charakter samego budynku i jego oryginalny wystrój oraz komfort pokoi i sal konferencyjnych. „Hotel Roku 2011” to także wyraz uznania dla efektywności kadry zarządzającej, która z sukcesem kieruje Mercure Grand Warszawa.



Tytuł „Hotel Roku 2011” dla Mercure Grand Warszawa to już kolejne wyróżnienie. Ostatnio został także doceniony w rankingu „Najlepszy hotel dla biznesmana” serwisu hotel.info oraz wyróżniony w serwisie TRIPADVISOR, gdzie nadano mu „Certificate of Excellence” roku 2011. Są to cenne nagrody, gdyż dobra opinia gości i ich zadowolenie z pobytu jest dla zespołu Mercure Grand Warszawa najważniejsze.



Mercure Grand Warszawa kontynuuje najlepsze tradycje eleganckich i stylowych warszawskich hoteli, a jednocześnie oferuje najwyższy standard usług marki Mercure. Ten optymalnie zlokalizowany w centrum miasta hotel ma swój indywidualny charakter i niepowtarzalną atmosferę, a także zapewnia nowocześnie zaaranżowane i wygodne pokoje oraz szeroki zakres usług dodatkowych. Restauracja hotelu „Grands Brasserie” oferuje wyborne dania kuchni europejskiej oraz polskiej, a dla koneserów, starannie  wyselekcjonowane wina świata z unikatowej karty „Grands Vins Mercure”. Wśród 299 pokoi hotelowych, specjalnie dla biznesmenów i wymagających gości przygotowano pokoje Privilege o podwyższonym standardzie, z dodatkowymi przywilejami. Luksusowe wyposażenie, słodkie powitanie, kosz owoców,  ekspress do kawy, wzbogacone zestawy kosmetyków, a także szybki check-in w recepcji i specjalna strefa w hotelowej restauracji – to nie wszystkie atrybuty pokoi Privilege. Mercure Grand Warszawa to także miejsce wielu prestiżowych spotkań biznesowych – konwencji, seminariów, konferencji i bankietów, które odbywają się w 6 salach w pełni wyposażonych w nowoczesny sprzęt multimedialny, w tym w reprezentacyjnej sali Olimp na ostatnim piętrze hotelu.



Tytuł „Hotel roku 2011” jest dla nas powodem do dumy i zobowiązaniem do jeszcze bardziej wytężonej pracy na rzecz naszych gości. Mercure Grand Warszawa znany z najwyższej jakości usług i unikalnego charakteru to hotel, który z pewnością zasłużył na ten tytuł - mówi Ewa Bluhm, Dyrektor hotelu Mercure Grand Warszawa.



Ideą konkursu o godło „Hotel Roku” jest wybór i promocja najciekawszych obiektów turystycznych wraz z ich całym potencjałem. Jury w swojej ocenie kieruje się obiektywnymi kryteriami dot. ilości gwiazdek, stanu budynku, jakości obsługi, atrakcyjności oferty, ale także opiniami gości.



Wśród wielu hoteli rywalizujących, tylko 12 zostało Laureatami. Mercure Grand Warszawa to pierwsza liga nie tylko wśród warszawskich hoteli, ale także w skali całego kraju.
Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie. Jest obecna w 51 krajach, dysponuje prawie 700 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 13 hoteli Mercure, trzy i czterogwiazdkowych..


Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza blisko 60 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje 10,5  tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis i Etap/ibis budget, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *