Rok pod znakiem Best Western

Według informacji ekspertów firmy konsultingowej Horwarth HTL, sieć Best Western jest obecnie drugą międzynarodową siecią hotelarską w Polsce pod względem liczby obiektów oraz piątą pod względem liczby oferowanych pokoi. Rok 2011 był dla Best Western w Polsce okresem gwałtownego rozwoju. Sieć otrzymała także kilka prestiżowych wyróżnień.


Dzięki otwarciu aż 6 nowych hoteli w 2011 roku, Best Western otrzymało od uznanego magazynu branżowego „Hotelarz” tytuł Sieci Roku 2011. Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę została również wyróżniona tytułem człowiek roku w branży hotelarskiej. Ranking został opublikowany przez magazyn „Hotelarz” już po raz trzeci. Zestawienie miało na celu przedstawienie najważniejszych wydarzeń i zjawisk w branży hotelarskiej.

Dla nas był to rok wytężonej pracy, aż 6 nowych hoteli w Polsce dołączyło do sieci, tym samym wzbogacając naszą ofertę aż o 649 pokoi. W każdym z naszych hoteli, bez względu na lokalizację i wielkość obiektu, klient może zawsze oczekiwać tych samych standardów, wielu udogodnień wliczonych w cenę pokoju i wysokiej jakości obsługi - mówi Gheorghe Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

W tym roku do Best Western dołączyły dwa obiekty w Warszawie (BW Felix i BW Portos)  oraz po jednym w Rzeszowie (BW Ferdynand), Osjakowie (BW Symfonia), Gorzowie Wielkopolskim (BW Gorzów Wlkp.) i Krakowie (BW Kraków Old Town). Ostatni z wymienionych, mieszczący się w zabytkowym budynku nieopodal krakowskiej starówki, otrzymał tytuł najlepszego hotelu w Krakowie (segment od 1 do 3 gwiazdek) w rankingu Best Hotel Awards, przygotowanym po raz pierwszy w tym roku przez firmę Global Hotels & Travel, właściciela serwisu rezerwuje.pl. Warszawski hotel Best Western Portos zajął natomiast 4 miejsce w tej samej kategorii wśród hoteli w stolicy.

Sieć Best Western to bez wątpienia najprężniej rozwijająca się sieć hotelowa w kraju w 2011 roku. Zwiększenie liczby obiektów z 5 do 11 w ciągu jednego roku jest naprawdę imponującym osiągnięciem. Wpisuje to się w nasze prognozy co do rozwoju rynku hotelowego w Polsce, że co raz więcej hoteli będzie działać pod międzynarodowymi markami hotelowymi. Taka forma działalności zwiększa szanse powodzenia inwestycji hotelowej w przyszłości - ocenia Janusz Mitulski, partner w firmie doradczej Horwath HTL. 

Już w styczniu sieć otworzy kolejny hotel w Warszawie, a do końca 2012 swoje portfolio planuje wzbogacić o następnych osiem obiektów.



*Wartości są przybliżone i mogą ulegać zmianie.
###


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *