Hotel Polonia Palace z nowym liderem – Jacek Jasiński został nowym Dyrektorem Generalnym

Hotel Polonia Palace w Warszawie, w Polsce ma nowego Dyrektora Generalnego. Jacek Jasiński być może jest nową osobą na tym stanowisku, ale nie jest osobą nową dla Hotelu Polonia Palace: jest cenionym i cennym członkiem zespołu hotelu od 2005 roku.


Rozpoczął pracę w Polonia Palace jako Dyrektor F&B (gastronomii) i został Zastępcą Dyrektora Generalnego, następnie w 2009 roku awansował na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Dzięki swojemu długiemu i zróżnicowanemu doświadczeniu zawodowemu w Hotelu Polonia Palace Jacek Jasiński dobrze zna pracowników poszczególnych działów w hotelu, ale przede wszystkim klientów. Takie praktyczne doświadczenie zawodowe może przynieść jedynie korzyści zarówno dla pracowników, jak i gości.


Jacek Jasiński mówi: “Przez ponad sześć lat miałem przyjemność być częścią zespołu Hotelu Polonia Palace. Znam ten hotel, znam jego ludzi i znam jego gości. Obecnie mam zaszczyt objąć funkcję Dyrektora Generalnego. Dołożę wszelkich starań, aby moja wiedza i doświadczenie praktyczne zostało dobrze wykorzystane: w celu efektywnego odpowiadania na potrzeby naszych gości, w celu utrzymywania naszych wysokich standardów i ciągłego poprawiania jakości naszych usług, a także uzyskiwania najlepszych wyników przez nasz przyjazny i profesjonalny zespół”.


Przed dołączeniem do zespołu Hotelu Polonia Palace Jacek Jasiński pracował przez 2 lata w pięciogwiazdkowym hotelu Frederick’s Hotel & Spa w Londynie oraz przez okres 3 lat w kilku najlepszych hotelach niemieckich. Jego biegła znajomość języka polskiego, angielskiego i niemieckiego pozwoliła mu na edukację w imponującym szeregu instytucji, włącznie z uczestnictwem w programie General Manager’s Program w USA na Cornell University oraz uzyskanie tytułu MBA Uniwersytetu w Montrealu w Kanadzie ((UQUAM).


Doświadczenie Jacka Jasińskiego w dziedzinach: gastronomii, sprzedaży i marketingu stanowi mocne i unikalne połączenie czynników, które są niezbędne do dobrego zarządzania w nowoczesnej konkurencyjnej branży hotelowej. Jego troska o potrzeby i satysfakcję gości równoważona jest praktyczną znajomością docelowych profili demograficznych, strategii marketingowych, polityk wewnętrznych i realiów budżetowych Hotelu Polonia Palace, a jego biegła znajomość języka polskiego daje mu niebywały dostęp do kontaktów, źródeł i partnerów na polskim rynku.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *