Centrum rezerwacji hotelowych StayPoland.com uruchomiło kompleksowy program lojalnościowy i rabatowy, adresowany do stałych klientów podróżujących zarówno służbowo, jak i prywatnie. Bez względu na cel podróży, pod jednym numerem telefonu (22 351 22 22) można błyskawicznie rezerwować wszystkie hotele w Polsce, nawet te spoza stałej oferty serwisu.
Analiza rezerwacji jasno wykazała, że sztywny podział na klientów biznesowych i turystycznych nie jest do końca trafny, gdyż obie grupy często się przenikają. "Klienci biznesowi w wolnym czasie podróżują prywatnie i zainteresowani są ofertą wypoczynkową, i odwrotnie - tłumaczy product manager Katarzyna Lewandowska. - Dlatego StayPoland.com przygotowało rozwiązania odpowiadające na potrzeby obu tych grup jednocześnie".
W ramach programu Polskie Hotele dla Firm, StayPoland.com proponuje jednolity i efektywny system rezerwacji, rozliczeń i zniżek dla klientów biznesowych. Firmy korzystające z narzędzia zyskują bieżący wgląd do informacji o obniżonych kosztach podróży. Jednocześnie wygodnie rozliczają rezerwacje wszystkich pracowników raz w miesiącu.
Podróżując prywatnie, stali klienci StayPoland.com korzystają z programu lojalnościowego Serwis Premium dla klienta indywidualnego. Program gwarantuje błyskawiczną rezerwację każdego hotelu w Polsce bez karty kredytowej. Punkty lojalnościowe łatwo wymienić na atrakcyjne prezenty.
Rozwiązanie wdrożone przez StayPoland.com umożliwia komunikację b2b i zyskało dofinansowanie ze środków PARP, działanie 8.2. Innowacyjna Gospodarka.
Dodaj komentarz