Agencja Advertiva lojalnościowo dla IBB Hotel Collection

Agencja Advertiva przygotowuje nową odsłonę programu lojalnościowego dla międzynarodowej sieci hotelarskiej IBB Hotel Collection.

W ramach realizowanych działań wdrażana jest nowa platforma internetowa na potrzeby funkcjonowania programu w Hotelu IBB Andersia należącym do sieci. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie panelu administracyjnego platformy oraz adekwatnej struktury stron frontowych. Celem realizowanych działań jest zmodyfikowanie dotychczas funkcjonującego serwisu www pod kątem wygody użytkowania zarówno dla pracowników hotelu jak i uczestników programu. Agencja będzie również częściowo odpowiedzialna za bieżącą obsługę programu.

Docelowo przygotowana platforma będzie wykorzystywana w działaniach wszystkich hoteli z grupy IBB Hotel Collection w Polsce i za granicą.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *