Na ITB powiało optymizmem

Na tegoroczne targi turystyczne ITB w Berlinie, największą tego typu imprezę na świecie, przybyło więcej wystawców i gości niż w roku ubiegłym. W tak trudnym gospodarczo okresie można to zinterpretować jako pozytywny sygnał dla całej branży turystyczno-hotelowej. Jak wypadła Polska? Tu trudniej o optymizm.


Ponad 10 tys. wystawców ze 187 krajów, ponad 113 tys. gości branżowych i 60 tys. zwiedzających – tak wyglądało ITB 2012 w liczbach. Ważnym motywem tegorocznej imprezy były nowe technologie. Podczas wielu imprez promowano rozmaite rozwiązania technologiczne, platformy społecznościowe, blogi. Sekcja Technologie w Podróżach skupiła 236 wystawców.

Egipt walczy o klientów, Polska promuje się przez piłkę

Z tego trendu korzystał Egipt, który był krajem partnerskim targów w tym roku. Jego przedstawiciele zachęcali do korzystania z mediów społecznościowych, aby dowiedzieć
[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Zbigniew Bielkowicz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *