Co zrobić, by klient powrócił do hotelu? Szkolenie na Targach WorldHotel 2012

Jak zwiększyć obroty usług hotelowych o 20-30% dzięki indywidualnej i unikatowej obsłudze klienta – tego dowiedzą się uczestnicy szkolenia poprowadzonego pod tym tytułem przez firmę SANA Consulting. Szkolenie odbędzie się 3 października - pierwszego dnia V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012, w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

 

„Złapać” klienta nie jest tak łatwo jak go zatrzymać, a jeszcze trudniej jest sprawić, by klient powrócił.  Co zrobić, by gość, który raz skorzystał z usług danego hotelu, następnym razem również się w nim zatrzymał i co więcej – zwiększył wydatki na ofertę usług dodatkowych (gastronomia, SPA) - zdradzą eksperci prowadzący szkolenie.

 

Poznać oczekiwania konsumenta


Uczestnicy wydarzenia będą mogli poznać perspektywę konsumenta i decydenta - ich wartości, motywacje, ścieżki zakupu usług hotelarskich. Dowiedzą się, jaki wpływ ma poziom obsługi klienta       na satysfakcję i lojalność gości, a przede wszystkim na zwiększenie aktywności, które budują strukturę wydatków na etapie wyboru i podczas pobytu klienta w hotelu. Podczas szkolenia zostaną m.in. przedstawione wyniki pierwszego w Polsce badania, przeprowadzonego innowacyjną techniką pogłębionego wywiadu strukturyzowanego,  wykonanego w podziale na segmenty: economy, premium i VIP, a dotyczącego  wartości, potrzeb i motywacji konsumentów. Prowadzący omówią również mocne i słabe strony polskiej obsługi klienta na podstawie badania przeprowadzonego w 2012 roku     w oparciu o metodologię Tajemniczy Klient, na próbie 150 hoteli zlokalizowanych w Polsce. Nie zabraknie dyskusji na temat wskaźnika satysfakcji konsumentów,  do której punktem wyjścia staną się wyniki badania przeprowadzonego w oparciu o autorską metodologię organizatora warsztatów - bazującą m.in. na shopper marketingu. W szkoleniu można uczestniczyć bezpłatnie, należy jedynie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.worldhotel.pl i przesłać na podany w formularzu adres. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia do dnia 28 września.

 

Korzystanie z utworu hotelu


Interesująco zapowiada się również inne wydarzenie z programu targów – konferencja „Prawo autorskie – jak korzystać z utworu w działalności hotelowej i eventowej?”, którą przygotowało Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Okazuje się, że umilanie czasu gościom hotelowym poprzez odtwarzanie muzyki też kosztuje. Jakie zatem są obowiązki użytkownika? Komu płacić, za co i ile? Tego dowiedzą się słuchacze konferencji. Prowadzący nie tylko wyjaśni najważniejsze terminy, jak pola eksploatacji utworów, ale opowie również o sposobach wykorzystania utworów w działalności hotelowej oraz zasadach zgodnego z prawem korzystania z utworów. Nie zabraknie też krótkiej charakterystyki różnych organizacji zbiorowego zarządzania utworami, a w szczególności ich zadań     i uprawnień. W konferencji, która odbędzie się drugiego dnia targów – 4 października,  można uczestniczyć bezpłatnie.


Warto wiedzieć


Wszystkich zwiedzających Targi WorldHotel, w tym uczestników wydarzeń towarzyszących (konferencje, seminaria, warsztaty, itp.) obowiązuje rejestracja. Można jej dokonać na miejscu (wypełnienie formularza) lub za pośrednictwem Internetu na www.worldhotel.pl/rejestracja. Osoby zarejestrowane on-line zwolnione są z opłaty za wstęp na targi.

 

Więcej informacji i pełny program targów można znaleźć na stronie: www.worldhotel.pl.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.