Dobre wyniki Marriott International

W drugim kwartale tego roku zysk netto sieci Marriott wzrósł do poziomu 179 mln USD, co oznacza 25 proc. wzrost w porównaniu z drugim kwartałem ubiegłego roku. Rozwodniony zysk na jedną akcję wzrósł o 36% i wyniósł 0,59 USD. Ze wskaźników operacyjnych warto zwrócić uwagę również na wyższy RevPAR osiągnięty przez sieć, który wzrósł o 5,3%. Arne M. Sorenson, prezes i dyrektor generalny firmy Marriott International, powiedział: "Jesteśmy zadowoleni z naszych wyników drugiego kwartału i wierzymy, że odzwierciedlają główną siłę naszego modelu biznesowego.” W omawianym okresie do sieci dołączyły 43 nowe obiekty (6 203 pokoje), a osiemnaście obiektów (3 225 pokoi) z niej wystąpiło. Na koniec kwartału Marriott skupiał 3847 obiektów (ponad 666 000 pokoi). W budowie, lub podczas procesu przyłączania do sieci pozostaje na całym świecie 850 hoteli (140 000 pokoi).

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *