Warmii i Mazurom brak atrakcji

Firmy turystyczne z Warmii i Mazur winny stworzyć więcej tzw. produktów turystycznych, czyli atrakcji, które zatrzymałyby na dłużej turystów i urozmaiciły ich pobyt - uważają eksperci branży turystycznej, pisze Gazeta Wyborcza. Statystyki wskazują, iż średnia długość pobytu turystów na Mazurach to 2-3 dni. W tym czasie goście zwykle korzystają z ofert hotelowych, np. basenu czy spa, jeżdżą konno czy rowerami, a potem zaczynają się nudzić. Dlatego nie wydłużają pobytu, np. do tygodnia, ale wracają do domów. Zdaniem ekspertów jeszcze gorzej wyglądają pobyty żeglarzy, którzy jadąc z Warszawy na Mazury, "robią zakupy w hipermarkecie, ładują jedzenie na łodzie, a po weekendzie zostawiają u nas śmieci i odjeżdżają". Aby goście zostawali w hotelach przynajmniej na tydzień, a żeglarze schodzili z łodzi na ląd i zostawiali tam pieniądze, koniecznie trzeba zbudować szeroką sieć produktów turystycznych. Te, które są teraz, nie są wystarczające i zadowalające, jest ich zdecydowanie zbyt mało - mówi cytowany przez Gazetę dr Jarosław Klimczuk, szef Regionalnej Organizacji Turystycznej w Olsztynie.Warmii i

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *