Hotelarz umacnia się na pozycji lidera mediów hotelowych w Polsce

Pomimo ogólnej rynkowej tendencji spadku sprzedaży prasy, nasz miesięcznik nie ulega tym trendom. Wyniki rozpowszechniania monitorowane przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy dowodzą, że Hotelarz nie tylko rokrocznie utrzymuje pozycje absolutnego lidera w segmencie prasy hotelarsko/turystycznej w Polsce, ale jego sprzedaż systematycznie w tym roku wzrasta. W lutym rozpowszechnianie płatne naszego miesięcznika wyniosło 2 443 egzemplarze (wszystkie formy sprzedaży), tj. wzrosło o 6 procent w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. Jest nam niezmiernie miło, że czytelnicy odnajdują w Hotelarzu treści aktualne, użyteczne i inspirujące w codziennej pracy. Hotelarz czytany jest przede wszystkim przez właścicieli i kadrę menadżerską hoteli i obiektów noclegowych z całej Polski o zróżnicowanym standardzie. Z badań wykonanych przy współpracy specjalistów z Ośrodka Badań Prasoznawczych Uniwersytetu Jagiellońskiego wynika, że każdy egzemplarz pisma czytany jest przez kilka, a nieraz nawet kilkanaście osób, prawie 2/3 badanych czytelników legitymuje się wykształceniem wyższym, a blisko 1/5 deklaruje posiadanie wykształcenia wyższego niż średnie (pomaturalne lub licencjat). Połowa naszych czytelników nie przekroczyła jeszcze 35 roku życia. Hotelarz wciąga Z tego samego badania wynika, że lektura przeciętnego wydania Hotelarza zajmuje ankietowanym dwie lub więcej godzin, a 97% naszych czytelników deklaruje, że powraca do wcześniej przeczytanych materiałów. Doceniają to również reklamodawcy, których produkty prezentowane są przy wciągających treściach, a dzięki tak wysokiej sprzedaży nasz miesięcznik wyróżnia się na tle konkurencji także najniższym kosztem dotarcia przekazu reklamowego do pojedynczego odbiorcy. Hotelarz multimedialny Wszyscy prenumeratorzy naszego miesięcznika oprócz 12 wydań czasopisma w roku otrzymują również w ramach prenumeraty dwa specjalistyczne raporty roczne, a także dostęp do pełnych treści najpopularniejszego portalu branży hotelowej www.e-hotelarz.pl. Dla czytelników preferujących wersje multimedialne od tego roku udostępniamy e-wydania, aby mogli czytać Hotelarza na swoich komputerach, tabletach, smartfonach, lub e-czytnikach. Jeśli nie posiadacie jeszcze prenumeraty Hotelarza, to czas ją zamówić. W wersji tradycyjnej/papierowej TUTAJ W wersji elektronicznej TUTAJ

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *