Sheraton dostosowuje się do nowych potrzeb swoich gości

Marka Sheraton, należąca do sieci Starwood Hotels & Resorts kontynuuje inwestycje w nowe hotele oraz innowacyjne rozwiązania skierowane do osób korzystających z najnowszych zdobyczy techniki. W dobie bogacenia się społeczeństw, rośnie popyt na dobra i usługi luksusowe, również te związane z turystyką i podróżami. Coraz więcej ludzi ze wszystkich zakątków świata podróżuje i oczekuje od hoteli nie tylko zaspokojenia podstawowych potrzeb związanych z pobytem, ale szuka miejsc, gdzie mogą poczuć się jak w domu, a pobyt to coś więcej niż nocleg. Rozwój technologii zmienia zachowania i oczekiwania ludzi, kształtując nowy sposób komunikacji, a zapewnienie unikalnego i spersonalizowanego doświadczenia staje się priorytetem dla marek hotelowych. Na przestrzeni ostatnich 4 lat wydatki związane z podróżami wzrosły o blisko 40%, dwukrotnie przewyższając tempo wzrostu światowego PKB. Odpowiadając makroekonomicznym trendom sieć Starwood Hotels & Resorts, do której należy marka Sheraton dynamicznie zwiększa swoje portfolio obiektów. W samej Europie sieć planuje otworzyć 60 nowych hoteli do 2020 roku. W Europie Środkowo – Wschodniej Starwood przewiduje wzrost o 25% w ciągu nadchodzących trzech lat. Najbliższe miesiące będą także czasem rekordowego wzrostu dla najbardziej rozpoznawalnej marki Starwood – hoteli Sheraton. Realizując dążenie do rozszerzenia portfolio marki do 500 obiektów w 2016, Sheraton planuje otwarcie 35 hoteli w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Nowe obiekty powstają na tak różnorodnych rynkach jak Rosja (Rostów nad Donem), Azerbejdżan (Ismayilli Resort & Spa) czy Szwajcaria (Zurych). Starwood kładzie ogromny nacisk na innowacyjność technologiczną. W rzeczywistości, w której ludzie komunikują się ze sobą 24 godziny na dobę, na świecie jest więcej telefonów niż ludzi, a smartfony stały się urządzeniami, dzięki którym można „sterować” praktycznie wszystkimi aspektami życia, od pracy, przez zakupy dóbr i usług, aż po organizację czasu wolnego, Starwood stawia na działania pozwalające w sposób kreatywny dostosowywać się do nowych potrzeb swoich gości. Badania pokazują, aż 51% osób przy wyborze hotelu kieruje się rekomendacjami i informacjami pochodzącymi z mediów społecznościowych. Odpowiadając na ten trend, Starwood, jako pierwsza sieć hotelowa, wprowadził więc własny system, umożliwiający gościom ocenę pobytu i publikowanie opinii o hotelach. Taka stała komunikacja z gośćmi jest niezwykle cennym źródłem aktualnych informacji, pozwala na poznanie indywidualnych oczekiwań, dostosowanie się do szybko zmieniających się potrzeb odwiedzających i na tej podstawie, zapewnienia spersonalizowanych usług jakich oczekują. Ogromny wpływ urządzeń mobilnych na ewolucję naszych zachowań widać na podstawie analizy zmian sposobu, w jaki goście szukają informacji o hotelach. Dwa lata temu za ich pośrednictwem na strony Starwood wchodziło zaledwie 16% osób, dzisiaj wejścia z urządzeń mobilnych stanowią już 42%, a w tym roku spodziewać się można, że liczba osób używających w komunikacji smartfonów i tabletów niż komputerów osobistych. Nacisk na wspieranie innowacji przynosi efekty w postaci pionierskich rozwiązań. Starwood, jako pierwsza sieć ogłosiła na początku 2014 roku pilotażowe wprowadzenie możliwości meldowania się w hotelu za pomocą aplikacji mobilnej, bez potrzeby kontaktu z tradycyjną recepcją. Najnowszą innowacyjną inicjatywą firmy jest wprowadzenie aplikacji pozwalającej wyszukiwać i rezerwować noclegi z użyciem Google Glass. Siła Starwood tkwi w unikalnym charakterze każdej z tworzących sieć 9 marek hotelowych oraz skutecznym budowaniu relacji z gośćmi. Żyjemy w świecie w którym marki odgrywają ogromną rolę, a ich postrzeganie silnie wpływa na podejmowane decyzji. Badania przeprowadzone przez Gemius w Polsce pokazują, że aż 58% osób dokonuje zakupu kierując się marką. Nie wystarczy więc już wyłącznie zagwarantowanie Gościom komfortowego pobytu. Dokonując wyboru szukają oni hoteli, które zagwarantują im również doświadczenia zgodne z oczekiwaniami i preferencjami. Doświadczenie związane z pobytem jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na wybór hotelu. Za najistotniejsze kryterium uznało je 51% respondentów. Dopiero na drugim miejscu (48%) znalazła się lokalizacja obiektu, a na trzecim (42%)* cena. Owo postrzeganie doświadczenia związanego z pobytem jest szczególnie istotne w segmencie hoteli luksusowych (59%) i upscale (54%). Dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez Market Metrix   Największą i najbardziej globalną z dziewięciu marek, należących do Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc jest Sheraton. O jej statusie światowej ikony świadczy fakt, że marka Sheraton jest rozpoznawalna przez 92% osób podróżujących w celach służbowych, co jest najwyższym wynikiem wśród wszystkich hotelowych marek na świecie. Pod marką Sheraton działa blisko 500 hoteli w 75 krajach na całym świecie. Na przestrzeni lat, marka wielokrotnie wykazywała pionierskie podejście do prowadzenia działalności. Sheraton jako pierwsza sieć hotelowa, wprowadził zautomatyzowany i scentralizowany system rezerwacji, a następnie bezpłatną infolinię dla gości. Misją hoteli Sheraton jest łączenie i zbliżanie podróżujących ludzi do siebie, będące wyrazem przekonania, że „Życie jest lepsze, gdy się je z kimś dzieli”. Goście hoteli Sheraton to osoby naturalnie łączące pracę z przyjemnością, dla których podróżowanie jest również okazją do zbierania nowych doświadczeń i poznawania nowych osób oraz miejsc. Cenią luksus pozbawiony pretensjonalności oraz indywidualne podejście do ich potrzeb. Realizując swoją misję łączenia ludzi, Sheraton stworzył produkty i usługi, dzięki którym wybierający hotele marki goście mają pewność, że ich pobyt będzie nie tylko komfortowy, ale gdziekolwiek się znajdą mogą liczyć na ciepłą, przyjazną atmosferę, której oczekują. Pierwszym miejscem, gdzie goście mogą doświadczyć filozofii podróży spod znaku Sheraton jest hotelowe lobby. To przestrzeń pełne życia, w którego centrum znajduję się Link@SheratonSM Experienced with Microsoft®. To miejsce stworzone z myślą o gościach, którzy będąc w podróży, pragną skontaktować się z bliskimi lub współpracownikami, popracować lub zintegrować się ze sobą nawzajem. W Link@Sheraton można skorzystać z bezpłatnego Internetu, obejrzeć najnowsze wiadomości lub ulubiony program w telewizji, przeczytać wybraną gazetę oraz wydrukować potrzebne dokumenty. Każdy pokój wyposażony jest w zaprojektowane specjalnie dla marki Sheraton łóżko – Sheraton Sweet Sleeper BedTM, składające się z wysokiej jakości materaca, w którym beczkowo wygięte sprężyny umieszczone są pojedynczo w specjalnych, syntetycznych kieszeniach, a technologia wykonania sprawia, że każda sprężyna porusza się niezależnie od pozostałych, zapewniając komfort snu. Pościel w łóżku Sweet Sleeper składa się ze śnieżnobiałej kołdry i prześcieradła z czystej bawełny, antyalergicznych białych poduszek z gęsiego puchu oraz pasującej do wystroju wnętrza narzuty. Dla najbardziej wymagających gości stworzono Sheraton Club, z pokojami o podwyższonym standardzie i dostępem do Club Lounge – przestrzeni, która może służyć do pracy, odpoczynku lub nieformalnego spotkania, oferującej bezpłatne przekąski i napoje i dostępnej dla gości przez całą dobę. Nawiązywaniu kontaktów sprzyja Sheraton Social Hour To pierwszy w swoim rodzaju program degustacji win klasy premium ,stworzony przy wsparciu najlepszych ekspertów z branży winiarskiej. W ramach programu goście mogą wybierać wina ze specjalnie skomponowanego menu, a także kosztować je i porównywać podczas cyklicznych degustacji. Dla wszystkich, którzy pragną dbać o zdrowie, nie tylko w domu, ale i w czasie podróży, stworzono Sheraton Fitness by Core Performance. Program stworzony został we współpracy ze światowymi ekspertami w dziedzinie fitnessu - firmą Core Performance – obejmuje możliwość korzystania z najnowocześniejszych centrów fitness, specjalnego menu dostępnego w restauracjach i ofercie room-serwisowej oraz strony internetowej z programami ćwiczeń dostępnymi online. Częścią programu jest Color Your Plate, stanowiące koncepcję nieskomplikowanego podejścia do kwestii zdrowego odżywiania.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *