…zmienił się w Krakowie

Od 24 września Holiday Inn Kraków City Center ma nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej hotelu stanowi część zakrojonego na globalną skalę programu realizowanego przez IHG.

Jego celem jest nadanie bardziej współczesnego charakteru oraz ujednolicenie standardów dla ponad 3,1 tys. hoteli Holiday Inn na całym świecie. Zmiany można zobaczyć na zewnątrz oraz wewnątrz hotelu. Na budynku zamontowano nowe logo. Wewnątrz goście poczują unikatowyy zapach zaprojektowany specjalnie dla klientów Holiday Inn. Dodatkowo w hotelu rozbrzmiewa przez cały czas muzyka, zmieniająca się w zależności od pory dnia.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *